Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

itellä oli samaa vikaa.. kun huomasin että kuukautiset oli myöhässä ja rinnat arat niin ostin kaupan testitikkuja (3x2kpl)ja kaikki näytti negatiivista,ja kaks tein aamuvirtasta, ja sitten ostin apteekin testin ja tein sen viä varuiks aamuvirtsasta niin sit näytti positiivista... eli suosittelen apteekin testejä kuitenkin aina varuiks vaikka ne ovatkin hiukan kalliimpia mitä marketeissa.

Kommentit (2)

Minulla on aivan ennenkokematon tilanne, nimittäin asia on niin, että kuukautiseni ovat pari viikkoa myöhässä, rinnat arat, oksettaa, pissattaa, ym. MUTTA raskaustestit näyttävät negatiivista? mistä voisi johtua? useempaan otteeseen olen testin tehnyt (tosin ihan supermarketista ostetun testitikun..tiedä sitten kuinka luotettavia).

Mitähän kannattaisi tehdä jos nuo kuukautiset ei tuosta ala? onko mahdollista että olen kuitenkin raskaana, vaikka testit näyttävät muuta? Neuvoja ja kokemuksia otetaan vastaan.

Raskaustestit voi näyttää negatiivista vaikka olisitkin raskaana. Varsinkin ylipainoisilla naisilla testit ovat epäluotettavampia. Oletko tehnyt testit aamuvirtsasta? Mene arvauskeskukseen verikokeeseen niin sillä se selviää:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat