Vierailija

Miehelläni on eräs todella hyvännäköinen ystävä.. Joskus nuorempana meillä olikin jotain säpinää välillämme..

Silloin haaveilin, että olisimme joskus kahdestaan jossain tilanteessa ja hän tulisi minulle tunnustamaan tunteitaan ja vetovoima olisi mahdoton.. Kääntyisin ja sanoisin, etten voi.. Ja hän tulisi syleilisi minua selän takaa ja suutelisi kaulaani viettelevästi.. Aah.. sitten tämä " päiväuneni" etenee ja huomaankin tuon miehen oleva oma mieheni!!! =0)

Mutta näin minulle kyllä melkein kävikin.. Mies oli silloin aikoinaan armeijassa ja minulla kehittyi erääseen ystävääni kummallinen tunne.. loppujen lopuksi eräällä mökillä isolla kaveriporukalla ollessamme hän suuteli minua muiden nukkuessa.. Se oli todella " tarunhohtoinen harlekiinihetki" .. suutelu jäi kuitenkin kun en voinut tehdä sitä miehelleni.. Koko viikonlopun katselimme toisiamme salaa ja pidimme peiton alla toisiamme kädestä kiinni ja tunsimme sen kemian ja vetovoiman välillämme.. Nooh! Se oli sen hetkistä ja monesti jälkikäteen olen ajatellut kaiken olleen vain molempien yliromanttisten mielien tuotetta..

Mutta olipas tuokin tilanne kiva kokea!!!

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat