Vierailija

Mitä tehdä?

Kommentit (5)

Hei

Tuntuu etten voi kertoa kellekkään tuota tunnettani.... vihaan oikeasti häntä... hänen tapaansa kuorsata, hengittää, ylipäätään olla... varsinkin vasta kuulin, että muutamia vuosia sitten, kun itse tein raskasta yötyötä... isommat lapseni kertoivat, kun lähdin töihin, niin pienimmät lapseni jäivät itkemään perääni...isä ei lotkauttanut korvaansa, vaan jatkoi tietokonepelien pelaamista ja vanhemmat lapse lohduttivat pienimpiä....ei reilua, vai mitä? Itse nukuin yötyön jälkeen max 4 tuntii ja hain pienet hoidosta, jotta meillä olisi ollut edes pieni hetki olla yhdessä. Mieheni käytös loukkaa todella paljon....ymmärretteköhän?? jätin itse yöuneni lähes pois ja toinen vanhempi vain pelaa ja pelaa ja komentaa isompia lapsia hoitamaan pienempiään.... olenko kohtuuton kun olen pikkusen katkera, pienempien lasteni vuoksi... itse isä, vakuutti minulle vuosia, olevansa lastensa kanssa yms. vasta viimeaikoina olen kuullut totuuden isompien lasteni suusta... olen tosi pahoillani ja samalla kauhuissani, pienteni vuokska nyt ovat jo suht. isoja ja myös yllätys yllätys melko moni ongelmaisia... olenko ihan sika kun vihaan miestäni.......

Lapsi tarvii turvaa pienenä ja jos sitä ei saa vanhemmilta, osa itsenäiseksi kehittymisestä kärsii. Lapsella jää se turvattomuuden tunne lopuksi ikäänsä,eikä hän välttämättä tunnea itseään koskaan "kokonaiseksi". Olisin erittäin vihainen sinun tilanteessasi. Koska tiedät tilanteen,voit vielä yrittää hyvittää lapsillesi menetetyn ajan ja puhua heille. Oma tilanteeni on se,etten ikinä uskaltanut lapsena kertoa että minulla oli hylätty olo,enkä myöskään päässyt selvittämään asioita äitini kanssa. Ongelmasta tuli erittäin suuri. Sinä voit vielä yrittää korjata tilanteen puhumalla ja selittämällä lapsillesi,miksi asiat meni niinkuin meni ja kerro ettet tiennyt miten isä suhtautui lapsiinne. Kerro myös että olisit tehnyt toisin jos olisit tiennyt että isä ei lohduta ja kerro myös että sinun oli pakko töidesi takia jättää heidät. Muistelkaa hyviä hetkiä ja yrittäkää saada lisää sellaisia. Vielä ei ole liian myöhäistä korjata tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Asiat järjestyy kyllä,jos vaan jaksaa yrittää! Olet varmasti erinomainen äiti lapsillesi ja uskon että he osaavat arvostaa sinun yrittämistäsi ja pääsevät varmasti oikeille raiteille vielä :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat