Seuraa 

Heippa!

Tarvitsisitko pirteää ja osaavaa hoitajaa lapsillesi muutamana päivänä/tuntina viikossa? Tai kesällä esim.koululaisellesi seuraa täysipäiväisesti?

Olen 24-vuotias luokanopettajaksi opiskeleva tyttönen, ja kirjoitan graduani valmiiksi tänä vuonna. Luokanopettajan ammatti on minulle kutsumusammatti, sillä rakastan lasten kanssa työskentelyä ja puuhailua. Olen myös osa-aikaisena (lähinnä iltoja/vkoloppuisin) töissä liikuntakeskus Elixiassa asiakaspalvelutehtävissä. Nyt keväällä ja kesällä toivoisin löytäväni perheen, jossa voisin olla muutamana päivänä/muutamina tunteina apuna lasten/kodinhoidossa. Asun Espoon Haukilahdessa, joten Helsingin & Espoon alueelta toivoisin teidänkin olevan. Myös Hyvinkäällä vietän aikaani, joten hoitokeikkoja voisin tehdä myös Hyvinkäällä!

Lapset ja etenkin vauvat ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Erityisen paljon minulla on kokemusta vaippaikäisistä, mutta myös isompien kanssa olen puuhaillut. Olen hoitanut lapsia 12-vuotiaasta lähtien koulun ja opiskelun ohella. Minulla on nytkin monia perheitä, joissa käyn säännöllisesti leikkimässä lasten kanssa ja ulkoilemassa läheisissä puistoissa. Ja usein sana on kiertänyt, että " kuulin että olit käynyt hoitamassa naapurini lapsia, ja kun heidän lapset niin pitivät sinusta, niin voisitko käydä meilläkin silloin tällöin?" Ja taas saan tutustua uusiin lapsiin! Nyt vain kaikki ovat jo tarhassa tai koulussa joten päivisin he eivät minua niin tarvitse.

Kesälomillani vuodesta 1998 lähtien olen hoitanut lapsia perheissä täyspäiväisesti. Usein olen lasten kanssan tehnyt erilaisia retkiä ulos,

sillä pidän erittäin paljon auringosta ja lämmöstä. Olen myös urheilullinen, ja isompien lasten kanssa olen tehnyt pyräretkiä kesällä, esim rannalle! En siis tupakoi.