Vierailija

Olen tässä mietiskellyt, että lähtisin joku pöivä kaupungiulle vauvan ja vaunujen kanssa. Mutta voiko kaikkiia kauppoihin mennä vaunujen kanssa...tuntuu oudolta mennä vaikka kenkäkauppoihin vaunujen kanssa =o/ Mutta on se ns. sallittua?

Kommentit (15)

Mutta joo, siis minä ainakin olen käynyt ihan kaikissa kaupoissa vaunujen kanssa, varsinkin silloin kun poika oli ihan pieni ja nukkui monta tuntia vaunuissa... Eikä ole kukaan katsonut pahalla :) Tietenkään ihan ahtaimpiin ei kannata välttämättä yrittää tunkea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tasan käyn päivisin kahviloissa ja kaupoissa kiertelemässä lapsieni kanssa. En varmasti homehdu kotona ja puistossa, huh! Ihan tuplavaunujenki kanssa oon kulkenu, kuten MONET muutkin.

Meitä on 2-3 vaunuilijaa yhdessä liikenteessä vilelä.

Illat me ainakin vietetään koko perheen kesken, eikä niin että häipyisin sitte omille teilleni. Kulutan aikaa ja viihdyn ihmisten ilmoilla, enkä vaan äkkiä juokse hakemassa jotain tarpeellista.

Reippaasti vaan ihmisten ilmoille ja jos joku idiootti tulee vastaan niin aja kurasilla renkailla päälle! =)

Jokainen vähänkin järkeä omaava äiti tajuaa toki sen, että pikkuputiikkeihin ei vaunujen kanssa mennä, jos liike on niin pieni ettei sinne vaunuilla kunnolla mahdu. Mutta muuten vaunujen kanssa voi mennä mihin vaan. Kunhan pitää huolen siitä, ettei jyrää muita niillä, eikä jätä niitä käytävän tukkeeksi. Kun muistaa, että ei ole kaupassa yksin, niin kaikki on ok.

Se tarkoittaa klo 16 jälkeen, tai lauantaisin = ruuhka-aikaan. Käyn nähkääs töissä, eli en voi shoppailla aamupäivisin. Meillä ei ole hyökkäysvaunuja vaan ketterät rattaat+seisomalauta, eikä koskaan ole ollut ongelmia kaupassa niiden kanssa. Enemmän ongelmia tuntuu olevan niillä, joiden 4-6-vuotiaat lapset juoksevat pitkin kauppoja ja koskevat joka ikiseen esillä olevaan tuotteeseen.

Rattaiden kanssa kuljen, eikä ole tullut mieleenikään, ettei niiden kanssa saisi liikkua. Rattaat on vielä paljon ketterämmät kaupoissa kuin massiiviset vaunut.

Ja miten ihmeessä voisi shoppailla kassi toisessa ja vauva toisessa kädessä = syli täynnä?

Menen kauppoihin rattaiden kanssa. Meillä ei ole vaunuja, kun keskustassa ollaan pärjätty ihan hyvin rattailla koko aika. Aina on ollut rattaat kaupassa mukana eikä koskaan ole huomauteltu asiasta.

mitään, että sun on se vauva otettava mukaan. Eihän sun sen takia tarvitse jättää kauppareissua väliin.

Itseäni kyllä tuskastutti aina se vaatekaupoissa kiertely, kun vaunut eivät kertakaikkiaan mahtuneet vaaterekkien väliin. Mielummin käyn ihan itekseni kaupoilla omassa rauhassa. Kärrytkin jätän ottamatta ja jos ostan enemmän, niin kannan kasseja välillä autoon ja jatkan taas sitten. Ruoat ja isommat ostan viimeksi, kun niiden kanssa sitten tarvitsee niitä kärryjä, jotka ovat nykyään niin ärsyttävän isoja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat