Seuraa 

Osaako kukaan sanoa, mistä johtuu kun mulla edellispäivänä ja tänään toisessa silmäkulmassa vähän väliä elohiiri! Menee kyllä tosi nopeesti ohi, kun vähän " tahkoo" mutta vähän ajan päästä tulee taas! Aika inhottavaa.. Tähän raskauteen sen jotenkin liittäisin, koska ennen mulla ei oo ollut kuin muutaman kerran elohiiri.. Ja nyt siis näiden kahden päivän aikana about 100kertaa! =)

-Alpukka rv34

Kommentit (6)

Koskaan ennen en ole moista kokenut, mut mulla on koko tän päivän ollu elohiiri nenässä!!!!!! En tienny et vois olla etes mahollista...

Kävin oikein neurologilla, kun elohiiri oli vilkkunut silmäkulmassa jo neljä päivää. Kuulemma raskaus voi muuttaa nestetasapainoa ja sitä kautta vaikuttaa. Myös magnesiumin ja kalsiumin puute voi aiheuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yksi työkavereistani kertoi minulle juuri eilen, että hänellä oli kolmannen raskauden aikana riesana elohiiri, joka iski häpyhuuliin. Kuvitelkaa vaan...

elohiiri tulee vedosta ja kylmästä. Just näin keväällä ku ruvetaan pitään vähemmän vaatteita ja kotona ikkunaa auki niin helposti tulee. Itellä ainakin huomaa jos on vedossa ollu niin seuraavana päivänä on eloa silmäkulmassa.

mutta minulla myös viime viikonloppuna nyki silmä parin päivän ajan ihan vimmatusti! Elohiiri tuli juuri silloin kuvioihin kun olin tulossa kipeäksi, joten kaupungilla shoppailukierroksella olin todella edustavan näköinen: lyllersin taukopaikalta toiselle kun olo oli ihan kauhea, nokka punoitti ja sitten vielä tuo kirottu silmä nyki niin, että varmaan joka toinen vastaantulija luuli, että yritän iskeä heitä :D

-W rv 24+1

tämäpä kerrassaan mielenkiintoista! :) Minulla on nimittäin viimeisen viikon nykinyt oikeaa silmäkulmaa enemmän ja vähemmän ja olen pohtinut, että voisiko se liittyä jotenkin tähän raskauteen. Ehkä siis voi?

t. Fudgis 11+0

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat