Seuraa 

Päätin, että tässä raskaudessa en hennesin äitiysvaaterytkyihin pukeudu. Ensimmäisenä " parempana" äitiysvaatemerkkinä mieleeni tuli Benettonin ä-vaatekokoelma, mutta ovatko nuo vaatteet hintansa väärtejä? Tampereen Benetton lopetti (kai?), joten missä muualla noita äitiysvaatteita mahdetaan myydä?

Kommentit (8)

Kysymällä varmaan selviää myykö muut. Huutonetissä muuten sattui juuri silmään uudet Benetton farkut, en tiedä onko edes sinun kokoasi, mutta laitan linkin kuitenkin. Minulla oli raskausaika yhdet benetttonin housut ja muistaakseni ne oli kyllä tosi kallit, olisko ollut jopa yli 80¿ mutta oli ne hyvätkin ja olihan nissä sitten jälleenmyyntiarvoakin, kun eihän ne paljoa ehtineet käytössä kulua.

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=50040457

Ostopaikkoja tiedän varmaksi vain Raision Myllyn Benettonin, Hämeenlinnan Benskulla on aiemmin ollut myynnissä, en tiedä onko enää.

Mulla on ollut vain yläosia ( n. 10 kpl ), hinta-laatusuhde ok, mutta mielestäni H&M:llä parempi ! Hennesin vaatteista täytyy vain tietää että mitä ostaa, osa tosiaan ollut " rytkyjä" , mutta esim farkut ja paitikset ovat olleet tosi hyviä !

Jälleenmyyntiarvosta en tiedä vielä, se selvinnee pian kun laitan ne myyntiin. Kokolapuista joku sanoikin, Benettonin ä-mallisto on tosi reilua kokoa, itse olen käyttänyt XS-kokoa, H&M:n vaatteista kuitenkin kokoa S ja M.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itselläni oli muutama Benettonin äitiyspaita, mutta ne olivat TELTTOJA (vaikka kokoa XS)!!! Eli en oikein tykännyt - yöpaidosita meni loistavasti ; ) Parhaimpia mielestäni oli Mamlicious ja Noppies.

art ja pojat

Itse olen tykännyt kovasti Benettonin 3.9. mallistosta. Kampin liikkeessä näitä on ja Stockmannilla joitakin. Myös Riihimäellä ja Raisiossa. Kivoja on ollut myös ns. Onlyn äitiysvaatteet. En muosta malliston nimeä.. Oisko joku Mammalicius.. Katso myös nettikauppa Missy mam:in vaatteet. Mulla myynnissä vielä Benettonin joitakin koossa S ja M. Jos kiinnostaa käytetyt.. Kampissa on Bebes, jossa kanssa kivat vaatteet. Mytös nettimyynti.

Mä italian reissulla sovittelin benettonin mammavaateitta ja mieleen jäi päällimmäisenä että oli hirmu isoja niiden koot! Mulla kaikki sovittamani pyöri päällä normaalissa koossani.

En erikoisemmin pitänyt kuteista. Yhden paidan ostin ja senkin lyhyys on jo alkanut (mahan kasvaessa) ärsyttää.

Itse tykkään enempi esim. edellämainituista mammalicious-vaatteista vaikka eivät varmaan yhtä laadukkaita ookaan.

Helsingissä ainakin stokka taitaa myydä benettoninkin mammavaatteita.

Mitä muita ä-vaateputiikkeja kampissa/forumissa on? Mahtaako Bebes vielä löytyä noilta nurkilta, entä Formes? Siistimää äitiysvaatetta siis pitäisi saada.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat