Vierailija

Minua tuo nimi vähän kauhistuttaa, olenko ainoa?

Kommentit (25)

mutta samoin kuin moni muu, ihmettelen suuresti tätä nimeä! Ei ole markkinointi- ja brändimielessä onnistunut nimi, jos se voi herättää tällaisia mielleyhtymiä.

Siis mieluummin pidätte rumia ja huonompia laadultaan eli reimoja tms.?!?!?

Leikatkaa se hemmetin läpyskä irti jos ei taikausko anna periksi ostaa muuten.

Ja toisaalta minä olen tyytyväinen mitä vähemmän teitä hössähtäneitä on, ei tarvitse niin kauheasti tapella niistä Ticketeistä Hulluilla päivillä:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en osta lapselleni tickettejä, enkä pääkallo-aiheisia vaatteita.

Järjen tasolla tiedän että vaate ei voi aiheuttaa lapsen onnettomuutta, mutta JOS sattuisi jotain ja lapsella olisi päällä jotain " ennustavaa" , en antaisi anteeksi itselleni koskaan.

sanooko kukaan teistä lapsiaan enkeleiksi?? Kavahdatko jos joku sanoo lapsestasi että onpa se suloinen, ihan kuin pieni enkeli..? No missäs enkelit asuu? -avot!

En ostaisi niitä tuon nimen takia. Hassua, tiedän. Mutta aina kun kuulen nimen tulee assosiaatioita liikenneonnettomuuksiin jne. kauheuksiin. Ei tee mieli ostaa!

Ja ei kyllä käynyt mielessäkään, kun pukua ostin, että mitä se merkki tarkoittaa. Se kun ei ole mun mielestä se puvun tärkein juttu, vaan ihan muut asiat. Kiva kun kuitenkin kerroitte mulle... :)

Onhan se nyt ihan normaalia puhua, että jokin asian on niin taivaallisen ihanaa tai olo on kuin olisi taivaassa. Minä ainakin ymmärrän sen niin, että ne puvut ovat niin loistavia ja ihania, että niiden kanssa eläminen on helppoa ja ihanaa kuin taivaassa.

Meillä ei ole koskaan kyseisiä pukuja ollut, joten en tiedä ovatko nimensä veroisia. Toiset ovat kyllä kehuneet.

Vierailija:

Lainaus:

sanooko kukaan teistä lapsiaan enkeleiksi?? Kavahdatko jos joku sanoo lapsestasi että onpa se suloinen, ihan kuin pieni enkeli..? No missäs enkelit asuu? -avot!

En koskaan sano lastani enkeliksi, enkä pidä siitä, että joku (mm. anoppi) sanoo häntä enkelin näköiseksi.

Mutta en viitsisi ostaa vaatetta sen takia, että vaatteesta tulee mieleen ajatus lapsestani kuolleena. Se on niin ikävä ajatus, etten viitsi ottaa riskiä siitä että vähän väliä tulis sellainen ajatus mieleen. Tosin luulen ettei sitä kovin kauan kestäsi. Eli arjessa vaatteen nimi lakkaisi piankin aiheuttamasta tuskallisia assosiaatioita.

ole oikeasti mitään tekemistä toistensa kanssa. Mutta jos johonkin asiaan tulee ikäviä assosiaatioita, ne tarttuu esineeseen tunteen tasolla, vaikka järki sanoisi mitä. Kun kerran muitakin kivoja vaatevaihtoehtoja on, voi jättää ne taivastiketit ostamatta.

Eikö ne ole siellä markkinointiosastolla yhtään miettineet pidemmälle kun tämän nimen keksivät?

Vaatteissa kyllä lukee ulkopuolella vaan se " Ticket" sana, mutta silti vähän omituinen nimi....

sopii tähän asiaan. Itse olin ennen suuri Reimatec-fani, mutta nyt ostan vain ja ainoastaan Ticketin ulkovaatteita. Ne vaan yksinkertaisesti on parempia, kauniimpia ja jopa halvempia.

Nimestä viis.

Se olisi ollut juuri sellainen mitä etsin (neutraalin värinen, kun en tiennyt sukupuolta) ja vielä hyvässä tarjouksessa. En kuitenkaan ostanut sitä, juuri sen Ticket to Heaven-merkin vuoksi. Tuli oikein kylmät väreet siellä kaupassa ja sellainen olo, että en voi ostaa syntymättömälle lapselleni tuon merkkistä pukua.

14

Se on lähinnä sanonta.." taivaallinen" Meillä on Ticketin takit ja tosiaan, niissä on kyljessä lappu jossa lukee Ticket, koko nimi on niskassa vuoreen ommeltuna...ei tullu mieleenkään nimeä kauhistella kun ostin ne tytöille. Kauniit kirkasväriset takit, heikko riski joutua muuten onnettomuuteen kun näkyy kaivolta kotia se takki päällä ::))

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat