Vierailija

Heh, voi olla, että mä oon ihan tampio. Mun lapsi (tyttö) on sanonunt muutamana päivänä, että kainalot haisee. Mä olen aina sanonut, että höpö höpö. Eilen sitten nuuhkaisin tytön kainaloa, ja ihan karsea pistävä hien katku. Peseydytään päivittäin ja vaihdetaan puhtaat vaatteet. Miten voi olla mahdollista? Vai jos hikoilee päivän mittaan ulkona juostessa, niin siitä haju? Tsiisus, mimmi on vasta 8 !!!

Kommentit (12)

...kirjoitin myös rasvoittuvista hiuksista. Olin ihan varma, että tytöllä sillä menolla alkaa jo menkatkin vuoden sisään.

Tämä meidän parin vuoden takainen haisuli on nyt 10 ja kolmannella eikä mitään dramaattista ole vieläkään tapahtunut. Silloin 8v:na alettiin käytellä dödöä ja pestä hiukset kaksi kertaa viikossa. Nyt on ehkä havaittavissa pientä lantion levenemistä ja rinnat ovat alkaneet himpun verran kasvaa. Tyttö on hoikahko eli kaikki muutokset on helposti havaittavissa. Kasvupyrähdystä ei ole tullut, mutta valkovuotoa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...tuoksuton voi olla ihan hyvä aloitusversio =)

Meillä 10v tyttö tykkää näistä Rexonan Girl-tuoksuista. Pikkusisko 2v levitti Girliä napaansa juuri tänä aamuna.

hiki alkaa haista ja tukka rasvoittua silloin, kun hormonit alkavat jyllätä. 8-vuotias on kyllä aika nuori vielä, mutta menee kyllä juuri ja juuri normaalivaihtelun toiseen ääripäähän.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat