Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olen täksi kevääksi ajateluut hankkia kohta 4 v pojallemme yhden haalarin sekä yhden housut+takki yhdistelmän. Ja kuten aina en osaa päättää mitkä ottaisin.

Haalarivaihtoehtoina Jonathanin http://www.saunalahti.fi/paivirai/ se vihreä tai Travallen Remu se vaalensininen. Muita en ole vielä ehtinyt katsella. Lisää vinkkejä saa antaa sekä haalareista, että kaksiosasisesta puvusta. Kaksiosaisia en ole vielä lainkaan katsellut!

Siis vinkkejä kehiin kiitos!

Kommentit (4)

Cittarissakin näin Remuja.Isompien puku maksaa noin 70e (korjatkaa jos olen väärässä!).Muutaman kerran on pukua ehditty käyttää ja tyytyväinen olen ollut.Ihan yhtä hyvä kuin Reimatec ja halvempi (ja paljon nätimpi kuin Reimatecin tämän kevään puvut;)

Jonathanin vihreässä puvussa ei ole mitään vikaa mutta Remun puku on kauniimman värinen.Jonathanin vihreä on tunkkainen.

Reiman Casualin 2-osainen on kiva (ruskea turkoosi takki ja ruskeat housut?) tai sitten Lennen takki ja housut? Bobossa katselin poikien takkeja ja muistaakseni olivat ihan ok!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse ostin Remun pojalle tosi namin lime-harmaan vyötärömallisen haalarin ja maksoin siitä 84,50e.

Cittarissa on plussa-tarjouksessa (onkohan edelleen?) Remu-haalarit babymallit 50e, pienemmät koot vyötärömalliset 63e ja isommat vähän enemmän. Itse en kuitenkaan kelpuuttanut pojalle tuota cittarin vaal.sininen-harmaata haalaria vaan halusin nimenomaan lime-harmaan :) Siksi sain siitä maksaa lastenvaateliikkeessä enemmän.

Olen kyllä tosi tyytyväinen tähän Remu-haalariin, kun ollaan sitä muutamia kertoja käytetty. Värien puolestakin tykkäsin tänä keväänä enemmän Remuista kuin esim. Reimateceista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat