Vierailija

oon toista kertaa raskaana, ekalla kerralla ihan sama juttu, tosin silloin en tiennyt mikä epämiellyttävän fiiliksen aiheuttaa. enkä nyt ihan varma varmaan voi olla nytkään, mutta luulisin että juuri tästä on kyse, kyselin asiasta täällä joskus aiemmin ja saamani vastaukset olivat kovin saman suuntaisia.

oireita mulla on jatkuva pakotus alapäässä, turvotuksen ja " pullistumisen" tunne. joskus istumasta noustessani oikein iskee päälle se kamalan tukala paineen tuntu, samaten yleensä vessassa (jossa käyn ehkä 30 kertaa vuorokaudessa. aina yhtä mukavaa.). viimeksi suihkussa käydessäni kyykistelin suihkun lattialla hetken ja siinä kykkiessäni kokeilin kädellä alapäätä ihan noin päällisin puolin, ja toisen häpyhuulen sisällä ja välilihan suunnalla tuntui selkeesti jotain omituista, pehmeän kudoksen sisällä selvästi tiiviimpi möykky. semmoinen ehkä pitkulan muotoinen, ei kova mutta huomattavasti tiiviimpi kuin ympäröivät kudokset.

tuntuu oikeesti tosi kurjalta, hölmöä kun kokoajan pitää tiedostaa pimppinsä olemassaolo, tukala tunne vetää huomion kokoajan alapäähän. ekan raskuden jälkeen ongelma katosi itsestään, ehkä tälläkin kertaa.. vai pitääkö kääntyä lääkärin puoleen/ jutella neuvolassa asiasta (viimeksi jo meinasin mutta en sitten kehdannutkaan, mulla on tässä kaikenmaailman synnytyspelkoa ja muuta hässäkkää joilla vaivaan neuvolantätiä)?

Kommentit (4)

Tuli nuo oireet vasta 5 muksua odottaessa, aiemmilla ei ollut. Nyt 6 lasta odottaessa varmaan sama vaiva tulee uudelleen.. Tosi mukavaa. Mulla myhkyröitä joka puolella alapäätä.

Eilen mieheni huomasi taas uuden pitkittäisen pahkuran toisessa häpyhuulessa karvanpoistoa siellä tehdessään. Nyt viikkoja on täysi 35, ja pimpan ulokkeet tuntuu valtavilta jättäen rakosen auki kaikenaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lohtua antaa se, että synnytyksen jälkeen alapää taas palautuu. Ummetusta lukuunottamatta, joka on minulla ikuisuusvaiva. Tässä raskaudessa olen viimein herännyt tekemään kuitenkin sille ummetukselle jotain.

Jaksamista kaikille :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat