Vierailija

Mistä löytyisi kateissa oleva ruokahalu? Mun keho protestoi meneillään oleviin isoihin henkisiin myllerryksiin kadonneella ruokahalulla. Mulla on joskus kyllä nälkä, mutta en vain saa syötyä.

Esim. toissapäivänä tein ruokaa ja sitten istuin täyden lautasen äärellä enkä olisi halunnut syödä palaakaan. Sama juttu eilen ravintolassa. Ei mulla kyllä ollut silloin edes nälkä.

Miten saisin itseni syömään jälleen? Nyt olen yrittänyt syödä ihan mitä tahansa, mikä on mennyt alas. Susette ja cheerios-murot vaan kun eivät pidemmän päälle ole aikuiselle kovin tasapainoisen ruokavalion perusta. Ja samaan aikaan tunnen ahdistusta vatsamakkaroistani... Huoh.

Kai tämä tästä, kun saisi elämän järjestykseen, mutta nyt tämä tuntuu vain ärsyttävälle lisälle koko sopassa. Onko kenelläkään kokemuksia tällaisesta?

Kommentit (3)

Parhaillaankin tällainen tilanne päällä. Samaa olen yrittänyt tehdä, että syö sitä mikä alas menee, mutta ainoa mikä saa edes vähän ruokahalua aikaiseksi, on reipas ulkoilu. Tosin paino sanalla vähän.

Jaksamista!

Jos vatsamakkaroitakin löytyy, niin ehkei jonkinsortin " paasto" kauheasti haittaa. Tosin taas epätasapainoinen ruokavalio voi heijastua myös mielen mustuutena... Jos hakisit apteekista jonkin vitamiini-kalaöljylisän ja söisit sitä ainakin siihen asti, että ruoka alkaa taas maistua? Eiköhän se ruokahalukin palaa, kunhan asiat selkiytyvät! Tsemppiä sulle ja valoisaa kevättä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat