Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En ole kärsinyt paino-ongelmista sen jälkeen kun vauva syntyi...no jaa...vauva täyttää kohta jo kolme vuotta...että muutama vuosi on kulunut ihan kivasti tässä. Alussa imetys piti painoa kurissa ja sen lopettamisen jälkeen paino on pysynyt ihan kivasti hallinnassa 164cm/55kg...Nyt kesää kohti alkaa kuitenkin näyttää siltä, että maha on alkanut kasvaa...ja siellä ei tod. asu ketään!

Olen jäsenenä Finnbodyssa, mutta viime aikoina olen käynyt ihan tosi tosi vähän salilla. Makea maittaa, ja haluaisin päästä siitä tavasta eroon. Olen myös mielialasyöjä. Syön ahdistukseen, suruun ja alakuloon. Aina kun olen yksin, eli aika usein, tulen menneeksi kaapille.

Miten pääsisin huonoista tavoista eroon? Tavat ovat psyykkisiä, eivät niinkään fyysisiä, nälkääni en useinkaan siis syö...

Kommentit (4)

Syöminen jotenkin sellasta pakkoliikettä...En osaa selittää, mutta tiedän, että moni sitä itsekin varmaan kokee.

Ongelmani on yleensäkin se, että jos minulla on jokin tavoite, niin alan pakon omaisesti toimia vastoin tähän kohteeseen pääsyä...siis juuri niin kuin ei pitäisi. Laiskottelen jos pitäisi vääntää hommia ja syön jos pitäisi vähän katsoa mitä laittaa ja miten paljon suuhunsa...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat