Vierailija

Millainen olotila näin kevään kynnyksellä? Onko lääkitys kohdallaan? Miten muuten sujuu?

Itse olen toipumassa vaikeasta masiksesta ja nyt on jo päiviä, että tuntuu paremmalta. Lääkitystä ois tarkoitus vähän vähentää ja muutenkin pitkästä aikaa on sellainen olo ett elämä voi vielä voittaa.

Tsemppiä muille masentuneille!

Kommentit (4)

nyt on pakko aloittaa. Epätodellinen ja pohjattoman surullinen olo. Jatkuva arvottomuuden tunne. Jos olen ihmisten kanssa tekemisissä, niin joudun päiväkausia pohtimaan, että mitä tyhmää tuli taas sanottua ja tehtyä. Olen tullut taas ylikriittiseksi itseni suhteen. Tuntuu, etten jaksa olla elämässä mukana ja aiheutan pelkkää haittaa muille tässä maailmassa. Jatkuva syyllisyys ja ahdistus. Vatsa alkaa taas reistailemaan. Oksettaa ja on kummallisia vatsakiuja koko ajan. Keskittymiskyky heikoilla, eikä töistä tule mitään. Tämä tietenkin lisää huonommuuden tunnetta... Kevät ei auta tässä kuviossa yhtään. Päinvastoin tuntuu olo vielä oudommalta kuin muuten. Valoisuus lisää univaikeuksia ja levottomuutta.

Minä taasen erakoidun neljän seinän sisälle ja passivoidun muutenkin, kotityöt jäävät rästiin ym... Lääkitystä en viitsisi aloittaa koska olen raskaana, ja saan tietenkin av-mammoilta haukut tästäkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minä perustin kerhon kaksplussan sivuilla masentuneille äideille, mutta ilmeisesti siellä on kaikki onnellisempia ja terveempiä, kun ei yhtään vastausta ole tullut ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat