Vierailija

Tai oli, jos olet nyt kotona?

Piditkö niistä?

Ap nykyään omissa vaatteissaan, joista tietenkin tykkää, mutta niiden kuluminen töissä harmittaa, sekä se, että aina ostaessa on vähän ongelmallista "onko tää nyt kuitenkaan hyvä töissä".

Ennen ole firman vaatteet, aika tylsät unisex- housut ja t-paita,(sinistä ja mustaa) mutta eipä ollut ongelmia keksiä, mitäs tänään laittaisin päälle... vaatteita sai lisää, kun vanhat kuluivat puhki.

Sivut

Kommentit (32)

Itse en ollut tätä älynnyt aikaisemmin, mutta näin on. Jos itse hankkimat työvaatteet kuluu ja niitä joutuu ostamaan vuosittain ei muuta kuin vähennyksiin.

Galluppiin: Mulla on raksahousut ja turvakengät, Omat työpaidat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Itse en ollut tätä älynnyt aikaisemmin, mutta näin on. Jos itse hankkimat työvaatteet kuluu ja niitä joutuu ostamaan vuosittain ei muuta kuin vähennyksiin.

Galluppiin: Mulla on raksahousut ja turvakengät, Omat työpaidat.

Entäpä jos työnantaja antaa vaaterahaa? Tosin niin vähän, ettei sillä oikeasti tarpeeksi saa... Miten tällöin toimitaan?

työmaasta riippuen turvasaappaat tai turvakengät.

näiden alla kesällä t-paita ja trikoot, talvella kerrasto ja/tai collegeasu (jälleen työmaasta riippuen). joskus talvella turkishaalari (jälleen työmaasta riippuen).

lippis tai huivi kesällä, pipo talvella. hanskat työtehtävän mukaan.

Jos joudut ihan omilla rahoilla ostamaan työvaatteita niin ne saa vähennyksiin ei riipu saako rahaa tai osan työvaatteista.

Mä saan housut ja kengät mutta paidat joudun itse ostamaan.

Nykyäänhän ei tarvitse lähettää kuitteja veroilmoituksen mukana vaan niitä kysytään jos tarve.

Lähestulkoon aina on siis farkut ja tunika/neule/paitapusero/t-paita.

Meidän työpaikalla vähänkin paremassa asemassa olevat erottaa siistimmistä vaatteista =)

T-paitoja. Housut saa, jos haluaa, mutta itse olen omissani. Tykkään siitä, että on työvaatteet (ainakin paita), ettei tarvi omien vaatteiden kohdalla miettiä, mitä laittais töihin.

Verotuksessa saa vähentää vain selvät työvaateet, siis raksahaalarit, uniformut (esim. vartijoiden asut tms.) tai muut selvästi vain työkäyttöön tarkoitettavat vaatteet. Ei jakkupukuja (ellei lue isolla työnantajan logoa ja ta kieltänyt käyttämästä vapaalla), farkkuja, kauluspaitoja...

Yleensä on niin, että jos työvaate on puhtaasti työvaate, työnantaja maksaa sen. Eli veroedun saa erittäin harvoi, siis TODELLA harvoin. Lähinnä raksamiehet, maalarit, jne. henkilöt, jotka joutuvat käyttämään suojahaalareita.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat