Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (20)

Vierailija:

Lainaus:

Eikä hiukset lähteneet niinkuin moni mulle veikkaili et kaljuuntuisivat välillä ennenkuin ' oikea' tukka kasvaa : )

Varmaan kaljut vauvat on yleisempiä kun meidän pörröpäät herätti niin kovasti ihailua silloin vauvoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eikä hiukset lähteneet niinkuin moni mulle veikkaili et kaljuuntuisivat välillä ennenkuin ' oikea' tukka kasvaa : )

Varmaan kaljut vauvat on yleisempiä kun meidän pörröpäät herätti niin kovasti ihailua silloin vauvoina.

Mun lapsilla on ollut kunnon pehkot syntyessään, tummat sellaiset. On sitten jossain vaiheessa lähteneet pois ja vaalentuneet.

Itse mä olen ollu sellainen kaljuvauva.

Eli tämän pienen otannan perusteella näin ei olisi, vaan vauvoilla olisi useimmiten hiukset päässä:) Kunhan huviksen mietin, itsekin synnyin mustien hiusten kanssa ja veljeni taas vaaleilla hiuksilla. Siskontyttö taisi kyllä olla kalju.

ap

Veikkaisin, että asialla on jotain tekemistä vaaleuden kanssa. Iso osa hiukset päässä syntyneistä on tummatukkaisia tai tukka on sellainen kullan keltainen, joka usein tummuu ja vanhemmat ovat tummempia. Vaaleilla " perinteisesti suomalaisen näköisillä" vanhemmilla on lähes aina kaljuna syntyvät vauvat.

Nykyisin, kun Suomikin kansainvälistyy ja yhä isommasssa osassa vauvoja on muutakin kuin suomalaista verta, alkaa hiuksellistenkin osuus kasvaa.

13 oli kaljuja/muutama vaalea haiven. Meidän vauvalla pitkä ja paksu fleda. Ollaan molemmat vanhemmat vaaleita.

Ei muuten tippunut vauvatukka pois, vaan kasvoi pituutta.

Yhdeltä se lähti pois muutaman kuukauden ikäisenä, mutta muilla ei. Vain yksi lapsista on tumma, muut ristiverisiä. Myös kaikilla tuttavien ja sukulaisten lapsilla on ollut tukka syntyessään.

että harvoin vauva on kalju, ettei nyt edes yhtään haituvaa olisi päässä, kellä paksumpi tukka, kellä vähemmän, mutta yleisesti ottaen enemmistöllä sen verran karvoja päässä, että voi sanoa ihan hiuksiksi...

ero on suurempi siten noissa vuoden vanhoissa, jollain vielä se ns. ohut vauvatukka ja toisilla jo kunnon hiukset.

Me ollaan miehen kanssa oltu kaljuja, ollaan vaaleita suomalaisia. Esikoinen syntyi tummien hiusten kanssa, jotka kyllä lähtivät, ja poika oli kalju aika pitkään. Nykyään hänellä on maantienväriset hiukset.

Kuopus syntyi vitivalkoinen tukka pystyssä, eikä se tukka koskaan lähtenyt, tällä hetkellä kaverilla päässään todellinen viljakypärä...

Vierailija:

Lainaus:

Veikkaisin, että asialla on jotain tekemistä vaaleuden kanssa. Iso osa hiukset päässä syntyneistä on tummatukkaisia tai tukka on sellainen kullan keltainen, joka usein tummuu ja vanhemmat ovat tummempia. Vaaleilla " perinteisesti suomalaisen näköisillä" vanhemmilla on lähes aina kaljuna syntyvät vauvat.

Nykyisin, kun Suomikin kansainvälistyy ja yhä isommasssa osassa vauvoja on muutakin kuin suomalaista verta, alkaa hiuksellistenkin osuus kasvaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat