Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onkohan omituista, että pystyn juomaan vain puolikkaan viinipullon, jottei siitä ole seuraavana päivänä mitään vaikutusta? Jos otan tuon puolikkaan lisäksi vielä yhdenkin lasillisen, niin pää on pönttö seuraavana päivänä. Siis rehellinen kankkunen.

Juomme viiniä kerran viikossa (eli pullon puoliksi miehen kanssa), usein ruokaillessa. Kyse ei ole siitä, etten olisi tottumaton käyttäjä. En yleensä juo muita alkoholeja, mutta sen tiedän, että määrä on sama, mitä pystyn juomaan.

Olen 65 kg. Onko rajani omituisen alhainen?

Kommentit (14)

ja vaikka joisin aivan pellit kii, nukun kunnolla ja kun herään,ei mitään muuta oloa kun kauhee jano :-) onneksi. saa juhlia ilman että täytyy pelätä seuraavan aamun oloa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No meillä ei " oteta" viinaa lasten läsnäollessa, mutta viiniä voi JOSKUS viikonloppuisin olla ruokajuomana. Mitä ihmeellistä siinä on? Kai se nyt eniten ratkaisee, MITEN " otetaan" - eli ei tulisi mieleenikään esiintyä päihtyneenä lasten nähden. terv. viinin lipittelijä " sieltä syvältä" , hehhehhee...

Joskus juon vain kaksi siideriä, ja aamulla päätä särkee. Joskus taas 8 puolen litran siideriä illan aikana lipitettynä ei taas aiheuta minkäänlaista kankkusta.

Mutta kuten sanottu, syön yleensä (muistaissani) aina ennen nukahtamista pari leipää ja juon paljon vettä. Se auttaa aamun oloon.

Pääkivun kanssa rajani vaihtelee ja riippuu ihan varmasti nukutuista tunneista ja nestetasapainosta, sekä verensokerista. Mutta jo yksi siideri illalla ennen nukkumaanmenoa väsyttää mua seuraavana aamuna. Siksipä en viikolla juo edes sitä. Puoli pulloa punkkua on mulle aika maksimi, sitä suuremmilla alkoholimäärillä alan olla jo aika " änkyräkännissä" :)

painan 53kg

voin seuraavana päivänä hyvin. Jonkinlainen kirous tuo,tulee otettua kunnolla 2 kertaa kuussa. Jos ois kunnon kankkunen,ottaisin harvemmin. Viinin lipittäjät syvältä,ottavat muka sivistyneesti. Jos lapset kotona,EI OTETA LAINKAAN!!!

eli juurikin toi puolikas vinkkupullo menee jo melkein vähän yli mun sietokyvyn. 2 pulloa olutta on vielä ok, mutta kolmas ja neljäs alkavat tehdä vähän pöhnäistä ja väsynyttä oloa aamusta. Viides kalja voi tehdä jo kankkusen ja aiheuttaa oksentelua.

Ikinä en vielä ole juonut niin paljoa, että selvää krapulaa olisi tullut.

On niin kovasti keho tuon pullollisen jälkeen vastaan, että ei vaan mene alas. Paino 65-68 kg.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat