Seuraa 

Minä olen aivan tylsistynyt kaikkiin riepuihin joita olen ostanut tytöille. Kaikki on jotain vaaleanpunaista, beigeä, ruskeaa(talven jäljiltä ja en voi enää sietää sitä). Nyt haluan tytöille turkoosia, vihreää, kaikkea todella eloisan, värikästä, ihanaa! Linkkejä nettikauppoihin ja vinkkejä kauppoihin mihin mennä otetaan vastaan? Värit on päivän sana. Ei kuitenkaan riemunkirjavia vaatteita!

Kommentit (16)

Tuolla on jotain; mm. Molokidsiä, ej sikke lejtä ja tulossa idaT. Aika vähän ainakin vielä, mutta eivät ota toimituskuluja ;)

Onko kellään kokemusta meandi:n vaatteista? Lasten messuilla esittelivät mallistoa ja etsivät esittelijöitä. Kun kyselin laadusta, mulle vastattiin, ettei niin hyvä...? Oli niin outo vastaus, että laitoin huonon kielitaidon piikkiin. Osa vaatteista oli ihan hauskan näköistä, osa vähän oudompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

KaisaKait:

Lainaus:

Puoliakaan ei löydy mistään rekisteristä? Onko ne oikeita yrityksiä vai jotain harrastelijoita? Ja mistä ihmiset ne löytää? Ei löydy netistä millään hakusanoilla eikä muutenkaan...? Itse en löytänyt monestakaan noista mitään hakemallakaan.

...yrittänyt etsiä neidille pinkkiä, oranssia, turkoosia, limen/ruohon vihreää...

Lähinnä huutiksesta katellu, kun täällä tää tarjonta on mitä on...tiedät kyllä :)

Ja nettikaupoista (ulkomaisista) oon tosi huono tilaamaan...

Eli huono olen nettikauppoja neuvomaan, mutta

Kenzolta olen löytänyt jotain yksinkertaisia mutta värikkäitä, samoin 3pommesilta...benettonilta sit tietty perustrikoopaitoja,meillä ihan suosikki sellanen ruohonvihreä jonka tyttökin värinä ottanut omakseen..jipii!!

Jotain oililyn vaatteita mäkin ihaillut, mutta ei ole meidän kokoja tullut vastaan.

suosittelen myös www.unq.fi

tuolta tilasin meidän lapsille kevääksi ihanat kruunu-hatut...tytölle oranssi-karamellipinkki...aivan ihana!!

juppis:

Lainaus:

Tuolla on jotain; mm. Molokidsiä, ej sikke lejtä ja tulossa idaT. Aika vähän ainakin vielä, mutta eivät ota toimituskuluja ;)

Onko kellään kokemusta meandi:n vaatteista? Lasten messuilla esittelivät mallistoa ja etsivät esittelijöitä. Kun kyselin laadusta, mulle vastattiin, ettei niin hyvä...? Oli niin outo vastaus, että laitoin huonon kielitaidon piikkiin. Osa vaatteista oli ihan hauskan näköistä, osa vähän oudompaa.

Mä katoin kans siellä messuilla niitä vaatteita ja vaikka näyttivät tosi kivoilta niin laatu ei vaikuttanut mun silmään hyvältä. Kylläpä Suomessa on lisääntynyt nuo Ej sikke lejn myyjät! Itse olen ostanut sitä täältä www.sisukas.net

Parin hatun kokemuksella siistiä. Käsityötä siis ovat, mutta kovin siististi huolellisesti on ainakin meidän hatut ommeltu. Valtavan ystävällinen ja nopea palvelu. Luulen että " joudun" jotain muutakin jatkossa tilaamaan ;)

Itse tykkään niistä aivan hirveästi, vaikka osa vaatteista onkin aika riemunkirjavia - mutta onhan niillä sitten niitä hillitympiäkin. Tämän kevään mallistossa on mm. aivan ihanaa turkoosia. Myös Cakewalkilta ja Mim-piltä löytyy minun makuuni kivan värisiä vaatteita. EBaysta löytyy ihan kiva valikoima; Oililya olen Suomessa nähnyt vain Pikkuväessä, ja sielläkin vain muutaman mallin. Saakohan muualta..?

Puoliakaan ei löydy mistään rekisteristä? Onko ne oikeita yrityksiä vai jotain harrastelijoita? Ja mistä ihmiset ne löytää? Ei löydy netistä millään hakusanoilla eikä muutenkaan...? Itse en löytänyt monestakaan noista mitään hakemallakaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat