Vierailija

Kommentit (9)

Poika syntyi sektiolla koska lääkäri sanoi että noin pienelle vaaraksi syntyä alakautta. Mutta toinen lääkäri olisi halunnut että synnytän alakautta.

Ihmetyttää miksi lääkärit olivat eri mieltä ja toinen sanoi toista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pienillä viikoilla syntyvät sikiöt/vauvat eivät kestä synnytyskavasta tuloa. Esim. kallon luut eivät tuota kovaa painetta ja stressiä vielä jaksaisi. Aina toki tapauskohtaisesti ja sikiön voinnin mukaan mennään, mutta yleensä noilla viikoilla (32) ei alakautta suositella syntymää. klö

esim. reilusti kuumeessa?

Itse olin kakkosta synnyttäessäni kuumeessa ja olin kyllä aivan pihalla alkuosassa siitä mitä tapahtui. Sit kun kuumelääke ja antibioottikin (kai?) alkoivat purra, niin aloin jotain tajuamaankin. Esikoista synnyttäessä olin flunssassa, mutta kuumeettomassa ja toipumassa.

Onko urallasi tullut vastaan erittäin pahoja repeämiä, vai tuleeko sellaisia enää nykypäivänä kun ennakoidaan niin hyvin leikkaamalla?

Onko äiti koskaan menehtynyt synnytykseen kohdallasi?

Hauskin kokemuksesi työssäsi?

alkaa särkemään selkää ja jalkoja, ns. levottomat jalat. kohta lähtee järki, nukun villasukat jalassa, lämmitän selkää,kylmennän selkää otan panadolia, juon vettä litrakaupalla...sit pissaa sata kertaa yössä. mitä helvettiä tässä vois tehdä vielä yöunien hyväksi??

ja sitten ,kun kaikki ei menekkään niin kuin olisivat halunneet. Valittavat, ettei kätilö kuunnellut heidän toiveita. Jos kun lukee täältä synnytystarinoita, ovat pelkkää vali, vali... Onkohan niin, että sitten jälkeen päin urputetaan täällä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat