Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

En ole nähnyt elokuvaa, mutta tuo Nuuk -nimi kiinnostaisi. Minkälainen Nuuk -niminen poika on siinä? Tarkoittaako se jotain? Mitä tuo nimi muuten tuo sinulle mieleen? Minkälaisia mielikuvia?

Mikä toiseksi nimeksi?

Kommentit (4)

En ole nähnyt kyseistä elokuvaa. Itsekin olen aiemmin ihastellut tuota Nuuk-nimeä. Ja minäkin miellän sen pojan nimeksi. Ja käsittääkseni siinä elokuvassa se on pojan nimi (korjaatkaa, jos olen väärässä!?). Kuitenkin vrk:n mukaan Suomessa nimi on annettu vain kerran ja tällöin tytölle!!

pojalle esim Nuuk Nikanor olisi mielestäni super-ihana nimi pojalle!

myös Noak on mielestäni tosi kiva pojan nimi.

Googletin ja löytyi minulle uusi (unohtunut?) tieto, että se on Grönlannin pääkaupungin nimi. Enempiä en kerinnyt nimestä surffaamaan, olisi kuitenkin kiva tietää sen alkuperästä lisää. Itse en Nuutti nimestä niin välitä, tuollainen erikoinen olisi minun makuun :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joten siitä en osaa kertoa. Itse en tuolle Nuuk-nimelle lämpene. Jotenkin kivikautisen kuuloinen, ei nykyaikaa ollenkaan. Nuutti olisi reipas ja selityksiä kaipaamaton vaihtoehtoehdokkaani Nuukille.

Nuutti Ossian, vaikkapa? ;) -Tai jos ei Nuukista luovuta. niin sopisihan Ossian Nuukinkin perään. Muita: Esekiel, Isaia, Eremias.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat