Vierailija

Olen niin monet kerrat nettipalstoilla partaani hihitellyt, kun mammat testaa ennen menkkojen alkua ja ihmettelee niitä haamujaan testeissä.

Nyt napsahti omaan nilkkaan... Tein juuri äsken One Step -merkkisen testin ja testiin ilmestyi todella, todella heikko haamu. Voisi toisaalta olla ns. viivan paikkakin, mutta tuon testin ohjeissa ei ainakaan semmoista mainita?

Kuukautisten pitäisi alkaa huomenna, ja syy miksi teen testiä näin ajoissa, on se, että olen menossa illalla kokeilemaan erästä urheilulajia, jota en tekisi ihan täysillä, jos olisin raskaana.

Höh, mitäs tässä nyt teksisi?

Aiemmat raskaudet olen testannut aina apteekin testillä ja pari päivää menkkojen ollessa myöhässä, viivat ovat silloin olleet jo selviä tai ainakin selviä haamuja, enkä ole mitään ns. uusintatestejä tehnyt.

Nyt kyllä taitaa huomisesta aamupissasta uteliaisuus vaatia tekemään tuon toisen One Step -testin.

Olen muuten se joka pari viikkoa sitten kyseli ovistesteistä, tein niitä silloin ekan kerran, ja niillä ajoitettiin yksi ainoa yhdyntäkerta kaksi viikkoa sitten sunnuntaille. ;-) Nuo One Stepit tulivat Mammaksilta niiden ovistestejen kanssa.

Kommentit (8)

5: en kysellyt pojantekovinkkejä, mutta luin semmoistakin ketjua kiinnostuksella kyllä. Meillä mies toivoisi tyttöä, itselle on ihan sama, kumpi tulisi. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minä olen aina malttamattomana testaillut ennen menkkojen alkua. Kaksi hailakanhailakkaa hhamua tuloksena sekä kaksi lasta. Uskaltanen jo onnitella!

Olen menossa kokeilemaan yhtä moottoriurhelulajia, jossa on esim. aika kova tärinä yms. Voi olla että menen vaan katsomaan, vaikka itsekin rattiin haluaisin.

Olen joka raskaudessa kyllä juossut ja jumpannut melko pitkälle, siis niin kauan kun on hyvältä tuntunut.

Minä vedin ihan hurjia suorituksia vielä 5. kuukaudellakin, sen jälkeen piti vähän löysätä kun vatsan koko jo vähän rajoitti. Että älä huoli, urheile rauhassa ja aamulla uusi testi. Tosin haamuhan on yleensä positiivisen tuloksen merkki.. ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat