Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kommentit (5)

Olihan siellä oih-ja-voih-ihanuuksia. Jos olisi jotkut kesähäät tai valmistujaiset tms. tiedossa, niin kannattaisi ehtottomasti siellä käydä. Ja kyllä muutenkin....

Itse osuin heti aamutunneille, joten populaa riitti. Pelkästään jonossa vierähti tunnin verran =) No, en sitten tyhjin käsin viitsinyt jonottaa, joten tulihan tuota osteltuakin kolmelle neidille hepenettä =) Ja loppulasku sellaiset 115 euroa, auts... Sillä rahallahan ostaisi hurjasti esim. HM:stä aleaikaan kampetta, mutta minkäs teet...

Käy ihmeessä, jos huomenna vaan kynnelle kykenet!

Koskas AMO on taas???

Itse kävin tänään eka kertaa Bobon ysmyssä. Asiakkaita ei ollut paljon, vaan vaatteita sai tutkia ihan rauhassa. Sitä, mitä hain, en kyllä saanut, mutta 35 eurolla sai vähän muuta, jotka varmasti nekin tulee käytettyä:

- poikien ruutukauluspaidan (Girandola)

- Bobon oman malliston pitkähihaisen bodyn

- punaiset tyttöjen housut (Mayoral) ja

- yksinkertaisen hihattoman kesämekon (Mayoral).

Ai niin, kuulin parinkin asiakkaan kyselevän lisäalesta. Olin ensimmäinen asiakas, joka sai sen tuossa klo 14 aikaan. Kiva yllätys! Senkin kuulin, että noita vaatteita on niin paljon, että keväällä järjestetään ehkä vielä toinen ysmy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja tosiaan rauhassa sai vaatteita katsella. Itse löysin pojallemme kasan tosi kivoja vaatteita kesäksi sekä syksyksi Lennin ulkotakin.

Hyvä tietää että saattaavat toisenkin myynnin vielä pitää.

kuullut kenestäkään käyneestä. Mutta voin lohduttaa, etten minäkään sinne viitsinyt, vaikka kävellen matkaa 5-10 min. Nythän ilmoitus kyllä lupasi jotain muuta kuin vanhoja, moneen kertaan nähtyjä vaatteita ja ehkä tungostakaan (hullujen päivien vuoksi)?

Kävin tänään viime tunnilla ja kivoja löytöjä!!

Viimeksi ei ollut mielestäni näin edullisia hintoja ja nyt oli mielestäni enemmän " arkisempiakin" vaatteita.

Nyt pakko pysyä pois lastenvaateliikkeistä...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat