Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuulin, että työkaverini pettää miestänsä (naimisissa, kaksi lasta). Olen ihan pöyristynyt, en olisi ikinä voinut kuvitella! Pitäisiköhän ottaa asia puheeksi työkaverin kanssa? Mutta eihän se mulle tietenkään kuulu.

Kommentit (18)

Jos perätön tieto, niin haluaisin itse kyllä tietää mikäli tuollaisia juttuja minusta liikkuisi.

Jos taas varma tieto: pidä lusikkasi erossa sopasta.

Anna heidän touhuta, mitä haluavat.

En hyväksy pettämistä, mutta sen tiedän, että onnellinenkin avioliitto saada olla hyvin kylmä. Tavallaan se pettäminen saattaa olla keino hakea hyväksyntää, huomiota, läheisyyttä - niitä asioita, joita normaalisti parisuhteessa on.

Pettäminen todennäköisesti loppuu itsestään, ei siihen ulkopuolisia tarvita.

t. eräs, joka on pettänyt kerran ja se auttoi jatkamaan omaa avioliittoa antamalla uskon itseen takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mitä ajattelit sanovasi työkaverillesi? Ja mitä ajattelit hänen vastaavan sinulle. Vaikea kuvitella, että olisin vastaavassa tilanteessa, mutta jos olisin ja minulle tulisi työkaveri kertomaan, että tietää, en osaisi sanoa varmaan muuta kuin aha. En keksi yhtään mitään mitä sanottavaa minulla olisi seksielämästäni työkavereilleni ihan normaalitilanteessa, saati sitten tuollaisessa haluaisin varmaan vielä vähemmän puhua.

Mies, jonka kanssa työkaverini pettää miestänsä, on oman mieheni työkaveri.

En aio kaverini miehelle kertoa, mutta en ehkä pysty olemaan kuin en tietäisikään..

ap

Jos se on kuin minä, joka olen kertonut omalleni, että mulla on toinen mies töissä. Varsinaiseen pettämiseen asti ei olla vielä edetty, mutta joku vois luulla niin.

Sinä kun et tiedä jutun taustoja... Voi elää avoimessa avioliitossa tai olla eroamassa... Kaikkea kun ei viitsi kertoa haukoille työkavereille jotka vaan odottaa tilaisuutta päästä juoruamaan muiden asioista.

Ei moni täälläkään varmasti hyväksy, enkä minäkään, mutta en silti koe, että sekaantuisin silti työkavereideni tekemisiin tuolla tasolla. Hyvien kavereiden tai ystävien kanssa tilanne voisi olla toinen. Uskotko, että puuttumisesi vaikuttaisi tai parantaisi tilannetta mitenkään? Vai pitääkö sinun puuttua vain jotta voit ilmaista paheksumisesi ja olevasi moraalisesti parempi?

t. 11

voisin, ja kehoittaisinkin, heitä lopettaanmaan touhunsa.

Mutta ulkopuolinen (varsinkaan kun et ole edes kovin läheinen kummallekkaan!) ei voi tietää muiden suhteista mitään.

Tarkoitan nyt siis ap:n työkaverin ja hänen miehensä avioliittoa.

Mistä ap tietää, vaikka kyseessä olisi vain kulissiliitto? Tai ehkä hänellä on miehensä lupa pettää (avoin suhde, tai mies esim. impotentti)

Tiedän että kuulostaa kaukaa haetulta, suokaa se minulle;) mutta KAIKKI on mahdollista, ja siksi ei kannata puuttua (varsinkaan suhteellisen tuntemattomien) ihmisten asioihin.

Jos lähtee asiasta huomauttelemaan, niin saa vaan moroolinvartijan maineen. Jos työkaveri juttelee sinulle asiasta, niin silloin voit kertoa ihmetyksesi.

Työkaveri on kuitenkin eri asia kuin kaveri.

Tollaset elämää vailla olevat kyylät vois viedä saunan taakse ja...

Hanki oma elämä niin ei tarvitse kauhistella/moralisoida/kytätä muiden elämää!

Mielestäni on pettämistä, ovat harrastaneet seksiä, p*nneet, n*ineet, n*ssineet IHAN MITEN VAAN jo pari viikkoa. Ei siis mikään yhden yön kännijuttu.

Kyllä pitäisin häntä ystävänäni, meitä on töissä kolme ihmistä.

Mutta ehkä en sitten mainitse hänelle mitään.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Tollaset elämää vailla olevat kyylät vois viedä saunan taakse ja...

Hanki oma elämä niin ei tarvitse kauhistella/moralisoida/kytätä muiden elämää!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat