Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kolme kassaa vierekkäin, joista kaksi käytössä. Jonotin kauan aikaa vain yhden vaatekappaleen kanssa ja olin seuraavana pääsemässä maksamaan sitä. Sivulta kiilaa joku 50v nainen ison vaateläjän kanssa ohitseni tiskille. Myyjä alkaa vain palvelemaan häntä, sanoin että olin kyllä seuraavana jonossa!

Tosi moukkamaista käytöstä!!! Myyjäkin oli joku nelikymppinen ämmä, eikä mikään teinityttö. Jätin sen rievun siihen ja poistuin paikalta... Eipä tarvi kannattaa sitä ketjua enää.

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vaatekaupassa kaksi kassaa, molemmissa jono jonkun verran. Toisella kassalla oli venälaisiä ja niiden taxfree selvitys käynnissä. Jonotin toisella kassalla yhden paidan kanssa aika kauan, ja sitten selvisi että edessäni jonottaneet olivat myös venäläisiä. Siinä sitten molemmat kassat vääntivät taxfree kuitteja, ja mulla meni hermot. Jätin paidan ostamatta.

Todella ärsyttävää tuollainen, mielestäni pitäisi olla yksi kassa jossa tehtäisiin noita taxfree selvityksiä, ja toisella kassalla palveltaisiin sitten ns. normaaleja ostoksia suorittavia asiakkaita.

Tämä tapahtui siis itä-suomessa.

Ymmärrän, ettei siellä voi odottaa varsinaista Palvelua, mutta luulisi että asiakaspalvelussa oleva ihminen omaisi edes jonkinasteiset käytöstavat. Asioin Kämpin hennesillä, aamulla kymmenen aikaan. Menin vaatteen kanssa tiskille, siellä oli tyttö ja poika viikkailemassa vaatteita ja juttelivat tauon pitämisestä. Olin ainut asiakas ja odotin, että mut huomioitaisiin siinä, sain seisoa pari minuuttia ennen kuin tyttö nosti katseensa ja tervehti. Eikä kyse ollut siitä että mua ei huomattu tiskillä, myyjät ei ilmeisesti vaan kokenut että mun palvelemisella olisi mitään kiirettä. Tervehdin ihan normaalisti takaisin ja siinä vaiheessa tämä poika pyöritti silmiään ja moikkasi todella maireasti ja siirtyi tytön tilalle ' ' palvelemaan' ' mua. Asenne oli erittäin tympeä.

Jos jaksan, laitan palautetta myymälään. Itsekin myyjänä tiedän, että joskus ärsyttää töissä, mutta kyllä myyjän tulee tervehtiä reippaasti ja palvella asiallisesti, ilman piilovittuiluja.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat