Vierailija

Meillä seuraavanlainen tilanne: Olen 1v7kk-ikäisen tytön yh, olen ollut lapsen kanssa yksin alusta asti, kun mies raskausaikana päätti ettei olekaan valmis isäksi. Ekaan vuoteen ei käytännössä pitäny mitään yhteyttä, ei maksanut elatuksiakaan. Nyt sitten viimeiset 7kk tavannut tyttöä sännöllisen epäsäännöllisesti, n. pari tuntia kerrallaan. Kirjallista sopimusta tapaamisista ei ole. asumme samassa kaupungissa, MUTTA nyt minulla tarkoitus muuttaa tytön kanssa toiseen kaupunkiin. Mitenköhän tapaamiset järjestyy jatkossa, onko olemassa mitään " kaavaa" ? Onko niin,että miehen omalla kustannuksellaan vai tultava katsomaan tyttöä meille halutessaan? Olen opiskelija-yh, joten hyvin vähävarainen. En myöskään todellakaan haluaisi antaa lasta kauas isän luo tapaamisiin - onko siihen mitään velvoitetta, miten lapsen ikä esim vaikuttaa, ja se,että tosiaan ei ole koskaan asunut isän kanssa, isä käytännössä vieras ? lastenvalvojalle olen menossa jossain vaiheessa, mutta kiitollinen olisin jos voisitte etukäteen vähän valaista näitä hankalia asioita..

Kommentit (3)

yhteishuoltajuutta... Saat tehdä miten haluat. Yleensä etävanhempi maksaa matkakulut, ihan miten sovitte ja miten itse haluat. Pientä lasta sun ei kannata vieraan matkaan antaakaan, mutta hienoa, että isä nyt haluaa tutustella tyttäreensä älä sitä estäkään koskaan.

Käytännön asiat vaan mietityttää jatkossa, miten tapaamiset kannattaisi sopia, tarkkoja aikoja mies ei ole halunnut esim. joka toinen v-loppu,ettei vaan mene mitkään bileet ohi ;) Aikamoinen tuuliviiri on ja kiinnostus kausittaista, kuitenkin välil esim halunnut tyttöä luokseen koko viikonlopuksi, en ole antanut.. meillä on saanut käydä katsomassa niin usein kuin ois halunnut, se vaan ei tunnu hälle sopivan aina. uusi mustis tyttöystävä kuvioissa jne.. Mies myös sai hiljattain tuomion pahoipitelystä, muutenkin äkkipikainen ja arvaamaton luonne, eikä kokemusta pienten lasten kans olosta.. niin en haluaisi antaa pitkäks aikaa, onko mitään sääntöä minkäikäinen lapsi " pakko" luovuttaa isän matkaan? siis siten kun asumme eri kaupungeissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat