Vierailija

Kommentit (17)

eli ovulaatio on tullut yli viikon myöhässä ja laskettua aikaa siirrettiin eteenpäin. Tämä tarkoittaa, että olen tehnyt ihan selvästi positiivisen raskaustestin viikolla 3+2 (kun kuukautisten mukaan olisi ollut 5+0). miten on mahdollista, että tuossa vaiheessa raskaustesti näyttää plussaa?

Vierailija:

Lainaus:

Onko allöttävää, kun potilas kakkaa pöydälle/huutaa ja haukkuu?

Työkokemus on jo sen verran vankka, että pystyn tilanteessa kuin tilanteessa toimimaan rauhallisesti ja tilanteen vaatimalla tavalla. Haukkuminen ei ole kivaa, kohtuullisen määrän huutamista sietää ja kakkaa näkee joka päivä.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jospa sinä kätilö vastaisit ku toi toinen tän päivänen yrittelijä ei osannut näköjään vastata. iltaa kohti mulla alkaa selkä- ja jalkasäryt, ei auta panadol, kaurapussit,villasukat,veden juonnit eikä venyttelyt, mitä mä oikeen teen??

mulla alkaa kohta loppua usko, enkä kyllä näin jaksa kesäkuulle saakka.

Olen rhesus-negatiivinen ja ulkomaisessa sairaalassa unohtivat antaa nuorimmaisen lapsen syntyman yhteydessa Anti-D pistoksen. Nuorimmainen on rhesus+. Voinko viela hankkiutua turvallisesti raskaaksi vai aiheuttaako unohdus vakavan vaaran sikiolle?

ns salikätilö tai osastokätilö? Onko totta että jotkut kätilöt eivät koskaan ole tehneet töitä s-salissa? miksi sit haluaa kätilöksi?

Olen ollut alalla jo yli 20 vuotta ja työskennellyt melkein kaikissa mahdollisissa sairaalan työpisteissä, missä kätilöä tarvitaan, eniten kuitenkin salissa ja sen tunnen omimmakseni.

Kätilön toimenkuva on hyvin laaja eivätkä kaikki todellakaan koskaan tule työskentelemään salissa.

klö

Vierailija:

Lainaus:

Olen rhesus-negatiivinen ja ulkomaisessa sairaalassa unohtivat antaa nuorimmaisen lapsen syntyman yhteydessa Anti-D pistoksen. Nuorimmainen on rhesus+. Voinko viela hankkiutua turvallisesti raskaaksi vai aiheuttaako unohdus vakavan vaaran sikiolle?

Unohdus sattaa aiheuttaa vasta-ainemuodostusta, josta on haittaa seuraavalle lapselle. Uutta raskautta uskaltaa kyllä ajatella ja tarkassa seurannassa se yleensä hyvin onnistuu, tosin lapsi todennäköisesti kellastuu ja saa valohoitoa tai jopa verenvaihdon, mutta selviää.

klö

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat