Vierailija

Mulla palaa ihan hihat tähän meininkiin. Mies on töissä niin, että minä huolehdin lapsen aamuisin päiväkotiin, iltapävisin kotiin, teen ruuat, siivoan, käyn kaupassa ym. Kotona oloajan nukkuu tai muuten vaan makaa.

Ollaan puhuttu asiasta tuhat ja yksi kertaa, mutta muutosta ei vaan tule. Ihan hilkulla on, etten pistä kävelemään tuollaista saatanan vetelystä!

Kommentit (13)

ja mulla on vaippahousu kotona, teini kiljumassa ja olen viime metreillä raskaana, mut siinä ero et mua ei vituta miehen laiskuus. menin tässä joku aika itteeni ja lopetin vittuilun ja draaman, elämä on paljon lepposampaa vaikka vähän kämppä rehottaakin.

kanssa. Tosin ero sillä että miehen työpaikka lähempänä kotia kuin minun ja hän kulki autolla kun taas minä pyörällä/kävellen, junalla+toisella junalla ja vielä kävellen. Kypsyin hommaan ja en enää tehnyt mitään kotona minäkään ja kyllä se mies heräsi kun ei enää ollut puhdasta vaatetta, astiat kaikki likaisina ja kämppä kuin hävityksen kauhistus. Nyt kun taas olen kotona niin teen kyllä kaikki kotihommat ja mies on ollut kerrankin tyytyväinen että olen kotiäitinä. Ennen aina hoputti heti vanhempainvapaan päätteeksi töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Työni on vielä kaikenlisäksi henkisesti tosi raskasta. Mä voisin myös nukkua illat pitkät ja viikonloput maata sängyssä, mutta jonkunhan se on hommat hoidettava.

Tänäänkin mentiin lapsen kanssa aamupäivällä puistoon, jotta isi olis siivonnut sillä aikaa. Oli sitten saanut syötyä aamupalan ja luettua Hesarin. ARGH, kun multa palaa hihat!

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat