Vierailija

ollut niin kova tarve alistaa naisia ja todistella omaa paremmuuttaan?

Onko tehty mitään miestutkimusta?

On huvittavaa, kun aina puhutaan naisten eläimellisyydestä ja hormoneista, vaikka miehethän he niitä eläimellisempiä ovat tappelu- ja seksihaluineen.

Kommentit (9)

Hassua, että puhutaan peniskateudesta, mutta kukaan ei puhu imetys- ja raskauskateudesta.

Useat miehet kadehdivat naisen kykyä pitää ihminen omalla maidollaan hengissä ja läheisyyttä, joka siitä muodostuu. Mies ei koskaan pysty kokemaan vastaavanlaista läheisyyttä, sillä hän on vaan mies. Mies ei pysty kuin seksuaaliseen, eläimelliseen läheisyyteen.

Myös raskaus, uuden elämän kasvattaminen on jotain niin uskomatonta ja hyvin henkistä, jota mies ei koskaan pysty millään tasolla kokemaan. Sen vuoksi miehet ovat kehittäneet uskonto-järjestelmät, joilla ovat nostaneet itsensä ylemmäs ja teatteri-vaatteissa pelleilevät paaveina yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oletko joku jumalolento, ja näytä mulle mies joka on sulle sanonu että kadehtii sun imettämistä niin esittelen sulle Jari Sillanpään tyttöystävän.

Vierailija:

Lainaus:

Oletko joku jumalolento, ja näytä mulle mies joka on sulle sanonu että kadehtii sun imettämistä niin esittelen sulle Jari Sillanpään tyttöystävän.

Sen sijaan mies-turistit kohtelevat näitä nais-parkoja kuin eläimiä. Niin britit, arabit, ruotsalaiset kuin suomalaisetkin. Siinä se miehen todellinen, eläimellinen luonto tulee esiin. Mies on yhtä kuin pahuus.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat