Vierailija

Oletko eronnut avioliitosta?

Minkä ikäisenä, monenko vuoden (ja lapsen) jälkeen?

Miksi?

Ovatko vanhempasi eronneet?

Millaisessa tilanteessa, minkä ikäinen olit?

Ovatko isovanhempasi eronneet?

Miksi?

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Oletko eronnut avioliitosta? Olen eroamassa

Minkä ikäisenä, monenko vuoden (ja lapsen) jälkeen? 25v, 6v. (1)

Miksi? Tuli mentyä hätäisesti naimisiin, en rakasta miestäni enkä siedä hänen läsnäoloaan enkä kosketusta.

Ovatko vanhempasi eronneet? kyllä (avoliitosta)

Millaisessa tilanteessa, minkä ikäinen olit? olin 2v

Ovatko isovanhempasi eronneet? kyllä

Miksi?

isoisä rakastui toiseen

isän puolen suvusta kukaan muu ei ole koskaan eronnut. Kulkee näköjään vain meidän sukuhaarassa tämä suhteissa epäonnistuminen :)

joten en ole eronutkaan. Avoeroja on ollut pari, niistä ei lapsia. Nyt yksi lapsi ja onnellinen avoliitto.

Vanhemmat eivät ole eronneet, naimisissa ovat olleet 50 vuotta.

Isän vanhemmat eivät eronneet, mummo jäi leskeksi ennen mun syntymää.

Äidin äiti sai "äpärän", äiti sai tietää isästään vasta vähän ennen mummon kuolemaa 90-luvun alussa. Isä oli ehtinyt jo kuolla.

Minä en ole eronnut (neljä vuotta aviossa), yksi lapsi - ajatuksenamme on, että tämä liitto on elinikäinen, kuten lupasimme.

Omat vanhempani ovat eronneet, 8 vuoden jälkeen - itse olin tällöin 7-vuotias, isoveljeni 13-vuotias. Ero oli riitaisa.

Mieheni vanhemmat ovat monesti käyneet eron partaalla, mutta eivät ole eronneet, vaan avioliitto on kestänyt jo yli 30 vuotta - liitto ei kuitenkaan ole järin onnellinen, mutta eivät enää eroa.

Minun molemmat isovanhempani ovat eronneet, mieheltä toiset. Molemmissa tapauksissa erot ovat olleet riitaisia ja aiheuttaneet katkeruutta.

Oletko eronnut avioliitosta?

* kyllä olen

Minkä ikäisenä, monenko vuoden (ja lapsen) jälkeen?

*2½ vuotta naimisissa, 7 vuotta yhessä, yksi lapsi

Miksi?

* exä päätti että se avioliitto oli siinä. Se vaan ilmotti yks sunnuntai että ei enää halua elää mun kanssa ja lähti sen enempiä selittämättä.

*kyllä

*olivat muuttamassa isosta omakotitalosta rivitaloasuntoon, kun enää yksi lapsista asui kotona. Muuttoa edeltävänä päivänä isä sanoi äitille että mä en sinne muuta. Eikä muuttanu. 8 vuotta myöhemmin äiti haki avioeroa. Olin 18-vuotias (26 kun se oli virallista ja itekin siinä vaiheessa jo eronnut)

Ovatko isovanhempasi eronneet?

*eivät

Miksi?

*-

Olen nyt ollut avioliitossa 6 vuotta, 8 vuotta yhdessä mieheni kanssa. EI ole aikomusta erota, enkä usko, että miehellänikään on. Hänenkään puoleltaan näitä eroja ei ole.

Lainaus:

Oletko eronnut avioliitosta? Olen eronnut

Minkä ikäisenä, monenko vuoden (ja lapsen) jälkeen?37 vuotiaana 16 vuotta yhdessä 8 naimisissa.yhden lapsen jota tehtiin 6 vuotta jälkeen.

Miksi?Elämä helvettiä,mies joi ja väkivälta oli mukana.nyt kun tarkemmin katsoo niin olemme täysin erilaisia ihmisä,haluamme eriasioita.16 vuotta elämästä meni hukkaan =(.

Ovatko vanhempasi eronneet? EI

Ovatko isovanhempasi eronneet?EI

Miksi?

Oletko eronnut avioliitosta? Olen.

Minkä ikäisenä, monenko vuoden (ja lapsen) jälkeen? 30v, 7 vuoden jälkeen, 2 lasta.

Miksi? Ei riitä aika selvittämään. Ei mikään yksinkertainen päätös.

Ei. Yhdessä 35 vuotta.

Ovatko isovanhempasi eronneet? Ei. Toiset yhdessä 54 vuotta ja toiset 47 vuotta mummun kuolemaan saakka.

En ole eronnut. Olen ollut neljä vuotta naimisissa, ikää 24 ja lapsia meillä on 2.

Äitini ja isäni erosivat kun olin 3 ja siskoni 8 ja liitto oli kestänyt 8-9 vuotta.

Isäni joi ja räyhäsi, äitini on narsisti. (Kärjistettynä)

Vuosi eron jälkeen äiti meni yksiin isäni lankomiehen kanssa.

Pari vuotta myöhemmin isäni löysi äidin nuoruudenystävän sisaren jonka kanssa meni yksiin.

Kummallakin kovatahtoisella vanhemmallani on puolisot jotka ovat luonteeltaan alistuvaisia ja uudet liitot ovat kestäneet on parikymmentä vuotta.

Isän puoleiset isovanhemmat erosivat kun isäni oli armeijassa. Isä sai kuulla asiasta kun tuli käymään kotona ja vieraat ihmiset asuivat heidän talossaan.

Isän äiti kuoli joskus 80-luvulla pudottuaan portaissa. Hän oli niin alkoholisoitunut että eli ns. "sillan alla".

Isän isä meni uusiin naimisiin ja eli tämän rouvan kanssa loppuelämänsä.

Äidin vanhemmat menivät yksiin viiden vuoden kihlauksen jälkeen kun mummo alkoi odottaa lasta. He pysyivät yhdessä kuolemaan asti hammasta purren vaikka äidin isällä oli toinenkin lapsi toiselle naiselle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat