Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mun mies ei ole ollut koskaan lasten kanssa yötä pois kotoa, eli en ole lasten syntymän jälkeen ollut kotona iltaa tai yötä yksinäni. Sellaisia sukulaisia meillä ei ole, joille voisi mennä yöksi ja kaverit melkein kaikki lähistöllä. Jos menemme jonnekin kaukaisemmille yhteisille ystäville, sinne mennään tietysti yhdessä.

Kommentit (12)

kuin minulla. Viettää jopa kaksi viikkoa lasten kanssa mökillä tai äitinsä luona,mummolassa. Pääsiäisenä lähtee reissuun lasten kanssa vaikka itsekkin olen vapaalla. Hoidan lapsia työkseni 10h/vrk ja ihana mieheni ymmärtää,että tarvitsen välillä hengähdys tauon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ainut mihin mies ja lapsi lähtevät on kauppa tms. jolloin minä siivoan tai järjestän paikkoja. En saa koskaan olla todella yksin kotona, saati kutsua ystäviäni kylään.

Miehellä on paljon enemmän lomaa ja pystyy pitämään vapaapäiviä ja muutaman kerran vuodessa lähtee lasten kanssa ja mä saan jäädä kotiin yksinäni lepäämään ja keräämään voimia. Kyllä sitä kummasti jaksaa paremmin, kun saa olla vähän aikaa ihan yksin rauhassa.

koska mies on Lapissa muutaman päivän kavereidensa kanssa ja äitini otti lapsen, koska itse olen poikki raskauspahoinvoinnista ja työasioista. Mutta en nyt osaa oikein kuvitella, että mies ja lapsi lähtisivät evakkoon yhdessä... paitsi joskus menevät muutamaksi tunniksi miehen vanhemmille, jos olen olen ollut yötöissä ja on pakko saada nukkua päiväunet

Jos ovat yön yli poissa, ovat todennäköisesti retkellä jossakin kotimaassa tai joskus ulkomaillakin. Viime kesänä tutkivat sukunsa juuria Pohjanmaan rannikkoa pitkin. Lapsi on kouluikäinen ja isä noudattaa työssään koulujen työaikoja, joten heillä on paljon enemmän lomaa kuin minulla.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat