Vierailija

Meillä odottaa kutakin virpojaa kohden 1 fazerin pieni lakupötkö ja lisäksi peukalonpään kokoisia suklaamunia pari kappaletta. :)

Kommentit (19)

Mutta jos nyt tulee, niin minulla on pari pääsiäispupu-suklaalevyä ja lisäksi rahaa. Ja karkkeja on kaapit notkollaan, joten jos pieniä tulee niin niitä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

suklaapuputikkareita, pieniä nallekarkkipusseja, suklaarahoja, tikkareita (Muumi ja hedelmä). Suklaamunia en varannut tänä vuonna. Meillä kävi viime vuonna niin paljon virpojia, että panostin määrään enemmän kuin " laatuun" . Karkki kun karkki. Kouraisen tarpeeksi tuosta jokaiselle, jolla on loru hallussa ja koristeltu oksa. Taapero on innoissaan odottamassa virpojia. Ei vielä itse halua mennä onneksi.

Puvuttomat kerjäävät pojat (yleensä pojat!) saavat sitten yhden tikkarin tms. Viime vuonna kävivät aina hienosti puettujen ja hienosti koristeltuja oksia antavien tyttöjen mukana. Pari poikaa siis jotka oli tyttöjä isompia ja kärkkyivät karkkia tai rahaa. Hyvä jos tyttöjä edes tunsivat.

Ja jos loppuvat, niin sitten on mansikkalakupötköjä. Asumme lapsirikkaalla alueella, joten täällä voi tulla satakin tenavaa... Oma 5-vee askarteli just omat vitsansa loppuun, on ihan onnessaan :)

pikkumunia, karkkeja, pikkusuklaapatukoita, tikkareita jne

tutuille lapsille enemmän ja tuntemattomille vähän vähemmän

mä pidän lapsista ja minusta on kivaa antaa nille karkkia ja kotona pikkutaapero on varmaan onnessaan kun niitä käy

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat