Vierailija

Miehellä havaittavissa alkoholi ongelmaa. Parisuhdeterapia aloitettu pari kuukautta sitten. Mies juonut vuoden ajan noin 4-8 viikon välein ja juominen kestää 2-5 päivää putkeen. Rahaa palaa ryyppyreissulla tonnin verran mikä panee talouden sekasin.

Olen ilmottanut miehelle et ero tulee jos juominen jatkuu. Tietää että uhka todellinen mut lähti siltikin perjantaina juomaan. Viime ryyppäyksestä oli vaan 2 viikkoa kulunut eli tilanne pahenee.

Hoitoon ei mene koska ei kuulemma voi olla erossa perheestä. Antabuskapselit luvannut laittaa mutta eipä oo laittanut.

Mitä tekisit?

Kommentit (6)

Mies saa pysyä muualla. Takas saa tulla jos ottanut antabukset nahkaansa.

Eli voi olla että tässä teille tuleva yh. Se ei kyllä pelota.

Harmi että niin mukava mies muuten, tullaan tosi hyvin toimeen, seksi luistaa, puhutaan paljon ja pussaillaan. Ainut ongelma tämä juominen.

ja jos ei hoitoon suostu, on tehnyt valintansa: avioero.

Oikeasti, riippuvuuksien kanssa ei auta löysäillä; tee tosiasiat selviksi äläkä anna miehelle liikaa vaihtoehtoja. Sitten päätöksen tekee hän itse, etkä sinä hänen puolestaan tai takiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Valitettavasti kukaan muu kuin miehesi, ei voi ottaa vastuuta juomisen lopettamisesta. Vaikka kuinka uhoaisit ja uhkailisit erolla, niin valitettavasti miehesi saa vain siitä kimmoketta. Sinä itse päätät aiotko tuota menoa katsoa vai eroatko.

eli ilmoittaisin takarajan, mihin mennessä hoidon on alettava/juomisen loputtava ja jos ei onnistu, niin sitten vaan bye bye. Älä pilaa elämääsi hyysäämällä talossasi juoppoa, se on kuin hoitaisi yhtä isoa lasta niiden pienempien mukana. Mistään oikeasta, tasapuolisesta ja kunnioittavasta parisuhteesta ei voi olla puhettakaan, sillä alkoholi on alkoholistin kaikkein tärkein ja rakkain kumppani.

Se, että siedät miehesi juomista edelleenkin, mahdollistaa vain hänen juomisensa jatkumisen.

Tiedän mistä puhun, olen hyysännyt alkoholistia, Isoa lasta, kohta 15 vuotta. Juominen alkoi noissa mitoissa kuin ap:n miehellä ja on vain vuosien mittaan lisääntynyt.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat