Vierailija

Jos ihmisellä X on taustalla pettämistä useammassa ihmissuhteessa, ei siis " vahinkopettämisiä" vaan tietoista seksiseuran hakua, niin voiko tuollainen ihminen olla täysin uskollinen seuraavissa vakavammissa suhteissaan? Vai onko pettäminen ominaisuus samalla tavalla kuin vaikka jatkuva valehtelu on?

Kokemuksia, ajatuksia....?

Kommentit (8)

mutta itse uskon, että olisi hyvin todennäköistä, ettei tuo mies hevillä pääse irti tavoistaan. Tavaltahan tuo jo kuulostaa, jos toistuvasti on tietoisesti pettänyt monessa suhteessa.

Ihmisen on mahdollista kasvaa ja jättää huonoja " tapoja" pois, mutta ei se tapahdu vain uuden suhteen takia, vaan ihmisen todella täytyy itse muuttua ja haluta sitä, ikäänkuin saada sellainen naks!-juttu. Ja se vie aikaa. Niin kliseistä kuin se onkin.

esim. jos ei olekaan ollut aidosti rakastunut, kiintynyt tai tosissaan ja siksi pettänyt. sitten kun " se oikea" tulee vastaan niin ei edes ajttele muita. ja ihminen myös muuttuu. mutta tiedän että tällaisia on.. kuten minä. ennen petin mutta nykyistä en ole edes harkinnut pettäväni ja yhdessä jo 10v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ole pettänyt aviomiestäni kertaakaan, edellisissä suhteissa olen jokaisessa pettänyt. Ei edes tunnu siltä, että pystyisin edes siihen, onneksi.

Minä muutuin kun tapasin minulle oikean ihmisen.

Jos kyseessä ei ole siis ollut ex-suhde joka on ollut onneton ja puoliso on siis hakenut onnea jostain muualta. Jos pettäminen on ollut " harrastus" niin eiköhän tuo jatku myös seuraavassa suhteessa.

Tässä myös ajateltavaa " toisille naisille" . Kokemuksen syvällä rintaäänellä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat