Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

rikas hienoistoneiti tarvitsee 50 000 euroa? Köyhälle yh-äidille tuo summa olisi paljon tärkeämpi :).

Kommentit (10)

villi arvaukseni on että eka lähtis ystävineen hyvin kostealle etelänlomalle. Ja sen jälkeen jatkaisi leveää elämää niin kausan kun rahaa rittää. Ja rahojen loputtua taloudellinen tilanne taas nolla. Että hetken apu noi vaan sille ois, ei kukaan noilla rahoilla pysty varallisuuttaan pysyvästi muuttaan.

Tietty jos on kovat velat päällä ja maksaisi voitolla ne pois/lyhentäisi tai olis tosi nero sijoittaan, vaikea kyllä uskoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on niin karski muija että ihan järkyttää.. en ihmettele et on yh... kuka mies tuollaista muijaa haluaa. Kälättää tuolla talossa kaikille, puhuu seläntakana paskaa muista yms. ällö ihminen mun mielestä. En ole kaikkia sen juttuja kuullut, mut eilen se tais selittää kuinka he on syöneet pelkkiä kaurakeksejä kaapista joskus kun ei ole ollut rahaa??? (eix toikin olis jo lastensuojeluasia, jos ei paremmin voi lapsestaan huolehtia). Itse olen aina persauki ja rahat todella tiukilla, mutta kyllä meidän lapseta saa kunnon ruokaa.... onx toi yh ee töissä vai mitä ne oli tuolla talossa puhunu toimeentulotuesta?

Mantasta sen verran jos on ollut kaurakeksejä vaan niin mitäs luulette onko ollut tupakatta?

Minä olen köyhä yksinhuoltaja mutta ruokaa on ollut aina, jemmaan pakkaseen rahapäivinä lihat yms. ja kuivakaappiin tavaraa. Jos on hyvä perusvarasto elintarvikkeita voi jonkun viikon helposti mennä 10 eurolla käteistä. Koettu on ja ruokaa on riittänyt.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat