Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minulla ei ole ikinä ollut raitoja enkä ole koskaan värjännyt hiuksia kampaajalla. Haluaisin tuuheammat hiukset ja ajattelin että vaaleat raidat voisi auttaa. Tarviiko niitä sitten kuinka usein värjätä uudelleen ja mitä maksaa? Mulla on aika pitkät hiukset. Saako niitä millään pois jos ei tykkääkään?

Kommentit (4)

(siis hiukset NÄYTTÄVÄT tuuheammilta mitä ovat)

Mutta huomio nämä:

-Älä ota vain yhden värisiä raitoja, vaan muutamaa eri sävyä

-Raitojen tulee olla ihan ohuita, ei sellaisia paksuja " pensselillä vedetyn" näköisiä

-Raitojen tulee olla lähellä omaa väriäsi (hiukan vaaleammat/tummemmat/" punertavammat" )

Jos otat tosiaan lähes omien hiustesi värisiä raitoja, niin et kärsi " juurikasvusta" vaan raidat " hukkuvat" omien hiustesi joukkoon.

Pähkinänkuoressa;

Raidoilla saat hiuksesi näyttämään tuuheammilta, jos on laitettu siten, ettei niitä edes huomaa (mikä on tässä siis hyvä asia:)

sellaiset " huomaamattomat" , ei mitään radikaalia kontrastia (mikä ei edes mielestäni näytä kovin hyvältä).

Itse kävin ottamassa kahta eri sävyä raitoja (lähellä omaani) pitkiin hiuksiin. Kukaan ei siis huomaa, että " hei sulla on raidat" vaan väri vain hieman kirkastui ja näyttää kivalta kun on muutamaa sävyä. Juurikasvuakaan ei samallailla huomaa.

Hinta riippuu varmaan täysin paikasta, sillä omani maksoivat lähemmäs 80e, ja oli varmaan aika tyyris.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat