Ostin hulluilta päiviltä Burberryn trenssin, pesumerkinnät puuttuu. Onkohan muutenkaan I-laatua?

Vierailija

Onko joku muu ostanut kys. takkia stokkalta?

Sivut

Kommentit (23)

kun olin just pari päivää aiemmin ostanu stockalta paidan ja se oli sitten " tarjouksessa" , eli täsmälleen samaan hintaan sitten hulluilla päivillä. Muutenkin mua epäilyttää, kun monissa paikoissa on muka joku alessa, mutta alkuperäistä hintaa ei sanota...

vaikka en menettänyt kuin noin 5 euroa niin silti harmittaa... Myös HP:n Vagabondin ballerinoja ihmettelen kun niitä samanlaisia on tälläkin hetkellä lähes joka kenkäkaupassa myynnissä ja ostin itselleni samanlaiset viime kesäkuussa (hintaa en enää muista)...

Kyllä mielestäni säästän, kun´on ostan laatua. Ei tarvitse joka kevät uusia takkia. Lapsilleni ostan Timberlandia ja Legoa. Muuhun ei ole enää varaa. Muuten joudun koko ajan ostamaan uusia vaatteita. Alesta ostan tietty kaikki.

Luulen, että juuri hulluilla päivillä ollut takki lienee jotain erikoiserää, koska mun mielestä siinä ei ollut vuoria. Eikös se kuitenkin ollut sellainen trenssi-tyyppinen, mutta lyhyempi. Yleensä kai ihan kesätakit on ilman vuoria.

Jos kyseessä on jokin tuntemattomampi merkki? Esim. tehtaanmyymälöissä kakkoslaatu on selkeästi merkitty, ei luulisi olevan Stokkan intresseissä ihmisten harhauttaminen.

Vierailija:

Lainaus:

ei pidä halvempi hinta sen todistaa

mutta en ole varma oliko päivät jo alkaneet. mutta pari päivää myöhemmin ne paidat oli sitten " alessa" . Tästä on monta vuotta, en muista enää tarkkaan, että oliko alet käynnissä jo vai ei. Mutta joka tapauksessa, silloin kuin sen paidan ostin, siinä ei ollut mitään ale-hommia.

esim. tepsut talvikengät (normaalisti pohjallinen lampaanvillaa, hullujen päivien kengissä pohjallinen keinokuitua)

samaa linjaa löytyy myös muissa merkeissä (ts. että hullujen päivien tuote ei ole vastaava kuin normaalisti myytävä vaan on huonompi versio)

Pesumerkkinät voivat puuttua esim. yksittäisistä mallikappaleista, mutta ei isosta erästä yhtä tuotetta! Oli sitten myynnissä Hultsareilla tai ei.

Katsoiko ap jo ne taskut?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat