Vierailija

Kommentit (30)

Lapsille varmaan olet syöttänyt valmisruokaa ja juottanut korviketta, kun vieraillekin kehtaat Sunnuntaita tarjota. Kyllä nykyäidit ovat laiskoja, kyseessä on arvovalinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ette vedätä tota raasua ap:tä enää =)

Kuuntele ap! Voit tehdä valmistaikinasta. On hyvää. Jos sun vieraat nirpistelevät niin soita mulle.

Hieho on tietysti muuten hyvä otus, kyllä sellainen kannattaa hankkia!

Oletteko itse maistaneet valmistaikinapiirakkaa kylässä? Jos olette: Oletteko vielä väleissä? Arvostatteko ystäväänne nyt vähemmän kuin ennen? -ap

Emme loukkaantuneet, vaan pikimmiten toimitimme ystävillemme oman hiehon postin kotiinkuljetuksella. Sittemmin emme ole tavanneet kyseistä pariskuntaa, eivätkä he vastaa soittoyrityksiimmekään. Omituista porukkaa!

Tai sitten vain harjoittelet taikinan tekoa ahkerasti, onhan tässä vielä päiviä ennen pääsiäistä. Senhän jo varmaan ymmärrät, että valmistaikinan tarjoaminen ei todellakaan tule kysymykseen.

Sunnuntain piirakkataikina on ainakin suolaisiin piirakoihin tosi hyvä pohja. Mieluummin tarjoan vieraille hyvästä Sunnuntai -valmistaikinasta valmistettua piirakkaa kuin itse laittamaa huonompaa. Mistäköhän johtuu, että av:lla ei tahdo enää asiallista vastausta tai kommenttia saada?!

Todellakin pähkäilen yhä, kehtaanko vääntää piirakan Sunnuntaista, vai onko minun värkättävä epävarmasti onnistuva kotitekele. Usko pois. Tue sinä minua, sillä tunne olevani aivan yksin tämän asian kanssa. -Ap

Jos meinaat jotain voitaikinajuttua väsätä, niin kyllä sinun on ehdottomasti aloitettava siitä, että hankit hiehon, jonka astutat ja saat sitten maitoa, josta kuorit käsin kerman päältä ja kirnuat ne voit siihen taikinaan!

Toisaalta kysehän on vain siitä, kuinka paljon arvostaa vieraitaan. Muistapa se, ap. Eli jos haluat nähdä vaivaa vieraittesi eteen, muutat pois sieltä kerrostalosta, että on hieholle elintilaa, ja hankit sille elävän, viriilin sonnin, direktiiveistä viis.

Kesällä se kanttura menis tossa takapihalla, mutta onko se luvallista? Naapuri on niin pikkumainen, että varmaan alkaa urputtaa.

terv. ei ap, mutta samanlaisten ongelmien kanssa painiskeleva

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat