Vierailija

Poikaystävä on kiva, luotettava ja pitkäaikainen; tyttönikin on vastuullinen ja fiksu.

Mutta silti... Suren kai omaa vanhuuttani tässä.

Kommentit (8)

Minä olin saman ikäinen neitsyyteni menettäessäni, mutta en tosiaankaan ollut suunnitellut sitä ajoissa etukäteen, saati, että olisin äidilleni mitään puhunut.

Vaikka 16 on nuori, musta on ihan ymmärrettävää, jos on ollut jo pitkään poikaystävä. Ja hyvä, että ovat selvästi keskenään jutelleet asiasta jo etukäteen eli luultavasti jäänyt hyvä mieli molemmille. Ja mikä parasta, tyttösi kertoi sinulle asiasta. Toivottavasti oma tyttönikin aikanaan uskaltaa ja haluaa jutella kanssani tuollaisistakin asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jännittää. Olen samaan aikaan onnellinen ja iloinen tytön puolesta, mutta samaan aikaan on haikean surullinen olo...

Ihanaa kuitenkin että nykyajan äiti-tytär-suhteet ovat tällaisia avoimia ja rehellisiä: voidaan jutella suoraan ja vaihtaa mielipiteitä, ehkä pikkuisen neuvoakin jossain rivien välissä...

Niin se aika vaan kuluu...

Kuulin tyttäreltäni, että eräs ystävänsä oli jo harrastanut anaaliseksiä?! 16 vee ja 23 vee poikaystävä!

Hui. Kysyi minulta, onko se tervellistä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat