Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Pitkät vai lyhyet hiukset? Siis naisella kummat on kauniimmat?

Kommentit (13)

Joillakin pitkä tukka on kaunis,toisella lyhyt on superseksikäs! Kokonaisuus ratkaisee enemmän! Itselläni on tällä hetkellä Vicky Bechamin tyylinen polkkatukka ja miehen mielestä se on tosi HOT :)

Pitkät hiukset on paremman näköset mutta rajansa kaikella, siis ei mitään lantiolle ulottuvia vaan esim. olkapäille ta vähän pidemmät..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ehdottomasti. Tosin ei liian pitkät, vaan sellaset about olkapäille ulottuttuvat. Tosin ei puolipitkätkään ole mitenkään epäseksikkäitä, mutta pitkät on silti paremmat mun makuun. Tumma kans.

Ois kiva kuksia kaljua naista, tai sellasta tosi lyhyttukkasta (siili). Ja eräs lyhytukkanen on kyllä ollut elämäni paras pano, vaikka ne pitkätukkaset on enemmän sääntö kuin poikkeus. Pitkä tukka pitää olla todella hyvin hoidettu. Vain harvoille kasvoille sopii lyhyt tukka ja jos sopii, niin mieluummin sitten se.

Mieheni on seurustellut ainoastaan pitkähiuksisten naisten kanssa ja kadulla katsoo ainoastaan pitkähiuksisten naisten perään. Hänen mielestään naisella kuuluu olla pitkät hiukset. Minun mielestäni hänellä on jopa jonkinasteinen fetissi pitkistä hiuksista vaikkei sitä myönnäkkään. Itse haluaisin uutta mallia kun on vuodesta toiseen nämä pitkät hiukset, mutta mies ei anna leikata. Enkä toisaalta viitsi leikata, koska tiedän ettei mies tykkää lyhyistä hiuksista. Useimmat tuntemani miehet myöskin ovat sitä mieltä, että naisella tulee olla pitkät hiukset.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat