Vierailija

Siis kaaduin puoli tuntia sitten rapuissa niin, että lensin pari askelmaa alaspäin ja tipuin kädelleni. Voiko siitä olla vaaraa alkuraskaudessa (viikkoja n. 6)? Kättä jomottaa, mutta enemmän olen huolissani tuosta alavatsan jomottelusta. Saattaa se olla samanlaista kuin aiemminkin päivällä, mutta tuo keskenmenon mahdollisuus hirvittää. Lohdutelkaa ja tyynnytelkää mua, etten ole kaatumisellani vahingoittanut alkiota!

Kommentit (14)

juuri tuollaista omaa " hyvää" kokemusta kaipasin. Kiitos myös kolmosen vähemmän pelottelevasta kirjoituksesta :-) Tällaisessa tilanteessa en oikein omaa huumorintajua... AP

Vauva on vielä niin pikkuinen, että on hyvin suojassa. Ei se niin mene kuin kirjoissa, muutenhan kaikki ei-toivotut raskaudet saataisiin ratkaistua noin.

Myöhemmässä vaiheessa kaatumisessa voi irrota istukka tms. mutta se ei ole vielä tuossa vaiheessa vaarana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos noilla viikoilla tulee keskenmeno niin kyllä johtuu ihan muusta kuin tuosta kaatumisesta.

Onneksi olkoon toivotusta raskaudesta! Siitä huolimatta muista, että raskaus ei ole sairaus tai invaliditeetti, voit elää ihan normaalia elämää.

Ainakin haluaisin uskoa! Tätä vauvaa on toivottu NIIIIIIN kauan ja jos mä saan oman huolimattomuuteni vuoksi keskenmenon, niin en tiedä, voinko edes antaa itselleni anteeksi.

Onko täällä ketään, joka olisi kaatuillut pahan näköisesti alkuraskaudessa ja silti vauva on säilynyt vahingoittumattomana? Kaatumiseni kuulemma näytti pahalta. AP

Kiitos kaikille lohduttelijoille. Tiesin, että täältä saisin tukea (vaikka ihan oikeasti uskoin kuulevani noita negatiivisia kokemuksia...). Tästä raskaudesta ei vielä tiedä kuin mieheni, joten kyllä tämä AV on mahtava paikka kaikkien asioiden jakamiseen. Kiitos teille, ystävät!

AP

Vauva lakkasi liikkumata tunneiksi mutta on nykyään hyvin reipas ja ehtiväinen kaksivuotias. Vilkutteli jo silloin tapahtuma-aikaan ultraavalle lääkärille rauhoittavasti :-)

Todennäköisesti sinunkin vauvallasi on kaikki hyvin.

Eritoten Scarlettin rymiseminen alas portaita Tuulen Viemää -elokuvassa. Mä en kyllä pyörinyt ympäri vaan kaaduin selälleni, tai siis käsivarret edellä. AP

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat