Vierailija

Itse ostan ennemmin jotain hyödyllistä kuten vaatteita. Mutta olen miettinyt että kun sellaisen pehmeän paketin antaa niin eihän lapsi sellaisesta tykkää..tiedätte mitä tarkoitan..eli siis tietenkinhän se ennemmin haluisi leluja, tarroja ym.Että pitäisikö sen lahjan kumminkin olla "kova"?Toisaalta mietin myös että välttämättä kaikki vanhemmat eivät halua että lapsi saa vaatetta lahjaksi, koska monet ovat ronkeleita vaatteiden ulkonäön suhteen.

Kommentit (4)

Minun tyttö oli jo 2-vuotiaana niin diiva, että oli tosi onnellinen pehmeistä paketeista!

Minusta mukava lahja lapslelleni olisi vaikkapa juuri vaatteet, jotain askarteluun, piirtämiseen tai muovailuun liittyvää (=kehittävää), lastenlaulu-cd, hyvä kirja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli en pidä tästä kauheasta muovikrääsästä joka hajoa käsiin jo ensimäisessä käden käänteessä. Tai joka on niin iso että ei ole mitään tilaa laittaa sitä.

Minusta hyviä lahjoja ovat esim. Legot, Brion puujunarata yms. Ja saa olla sitten myös pienempi paketti, tiedän että ovat kalliita, sekään ei haittaa.

Vaatteet on ihan jees, mutta vaikka en olekaan mikään erityisen ronkeli vaatteiden suhteen, niin ei maku aina osu yhteen. Silti pidän vaatteita lapsellani, sillä ei maailma siihen kaadu. Mutta siinä sama juttu, että mielellään laadukkaita vaatteita haluaisin. Eli ei ihan näitä jostain etelestä tuotuja kauheita keinokuiti viritelmiä.

Ja oikean kokoisiakin saisivat olla, kiitos.

et lapset saa vaatteita lahjaksi. Varsinkin kun ne ovat kokoa/paria kokoa isompia niin on sitten jo jemiksessä vähän vaatteita tulevaisuutta ajatellen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat