Vierailija

Jos joku just kirjautui ja on off-line mutta mulla sille tärkeetä asiaa, miten kohteliaasti lähestyä? Laittaa vaan viestiä vai mitä? Vai uskoako, ettei se nyt tahdo jutella?

vaikee olla kohtelias kun ei vielä kaikkee tajua :-)

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niin silloin hän ei ole kirjautuneena. Voit toki kirjoittaa hänelle viestiä normaalisti, mutta hän näkee sen vasta sitten kun kirjautuu seuraavan kerran sisään.

edes saa viestejäsi. Laita s-postia tai muuta.

Itse olen offline silloin kun kone on kiinni, tai jos en tosiaan tahdo jutella kenenkään kanssa. Ja silloin en myöskään saa muiden viestejä.

Vierailija:

Lainaus:

niin silloin hän ei ole kirjautuneena. Voit toki kirjoittaa hänelle viestiä normaalisti, mutta hän näkee sen vasta sitten kun kirjautuu seuraavan kerran sisään.

saan siis viestit heti

Away, jos häivyn koneen äärestä, mutta kone jää päälle. Vastaan kyllä, jos joku laittaa sitten viestiä ja on oikein asiaa tai jaksan muuten viestitellä.

minä en saa muiden viestejä jos olen offlinessa, ellen ensin itse aloita keskustelua. Se on vamraan vanha versio.

En kuitenkaan myöskään pommittele ketään offlinelaista, koska yleensä siihen on syy, että tahtoo näkyä muille offlinessa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat