Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tietääkö kukaan, milloin tämän vuoden äitiyspakkauksen vaatteiden ja tarvikkeiden kuvat julkaistaan Kelan sivuilla?

Kommentit (16)

Minulle tulossa ilmeisesti tuo 2006 äp, kun pakkaus tulossa ihan näinä viikkoina (la heinäkuussa). Voisin olla kiinnostunut vaihtamaan tähän 2007 pakkaukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sanoivat mulle, että äitiyspakkaus tulee parissa viikossa ja jos tuo uusi pakkaus on jaossa vasta toukokuussa, ei varmaan kannata laittaa papereita Kelaan ennen kuin ihan huhtikuun lopulla. Mä laitan ainakin vasta toukokuussa, niin luultavammin saan uuden pakkauksen.

Vaikka olin jo päättänyt, etten pakkausta ota, kun meillä on jo kahden äp vaatteet odottamassa. Nyt pitääkin vielä miettiä, kun on noin nätti =)

Minäkin melkein enempi tykkään tuosta vanhasta pakkauksesta kuoseiltaan. Aion kuitenkin hakea pakkaustani niin myöhään kuin mahdollista (viimeisellä viikolla huhtikuussa), ja jännään sitten kumman saan, jos se määräytyy hakupäivän mukaan niin vanhahan sieltä tulee.

Uuden haluaisin lähinnä siksi, että kaikilla tutuilla on nyt tuo -06 pakkaus ja serkkuni saa vauvan toukokuussa ja hänelläkin on sitten tuo vanha. Ja kun ei ole ollenkaan varmaa, saadaanko enää toista lasta, niin kivampi olis saada sille ainokaiselle uusi versio. Ja onhan se mielikuvana muutenkin mukavampi, kun pikkuinen syntyy kesäkuun lopulla (ja kun kaikki ovat vielä sanoneet, että heinäkuulle menee!) että olisi saanut sen uutukaisen. Nähtäväksi jää!

Minä taas kun näin tuon uuden pakkauksen, niin nyt toivonkin ehdottomasti, että saisin tuon vanhan. Täytyy kiirehtiä hakemusta Kelaan. Tuo uusi tuntuu olevan liian vaalea minun makuuni. Haalari on kuitenkin aika iso kokoinen, niin luulen, että likaantuu aika herkästi.

Kuulin, että toukokuusta lähtien alkaisivat jakaa tuota uutta. Tiedä sitten. Jos nyt jostakin syystä sen uuden saan, niin voisin kyllä ajatella vaihtavani sen pois...siihen tämän hetkiseen.

Makuasioitahan nämä aina ovat, että mikä on nätti ja mikä ei. Uuden pakkauksen neutraali väritys varmaan on useimmille mieleen. Ihan ok ovat minustakin, mutta tykkään kyllä enemmän nyt jaossa olevan pakkauksen toppavaatteista ja etenkin makuupussista. Jos uusi pakkaus tulee jakoon tosiaan vasta toukokuussa niin sitten saan kyllä tuon vanhan, sillä hakemus lähti jo reilu viikko sitten. Nyt kun näin tuosta uudesta vähän kuvia niin ei harmita, vaikka vanhankin saisin. Uudessa tosin olisi parempi kestovaippa, mutta niitä varmaan tulee myyntiin kirppareille, kun kaikki eivät kestoilusta innostu.

Nykyään uusi pakkaus tulee myöhään jakoon, aiemmin olen saanut jo alkukesän vauvalle uuden pakkauksen, vaikka heti tilaisuuden tullen sitä hain. Nyt taitaa mennä syksyn vauvoille vasta uudet pakkaukset. Hassua toisaalta edes puhua vuoden 2007 pakkauksesta, jos käytännössä suurin osa pakkauksen saajista tulee olemaan vuoden 2008 vauvoja... Tää nyt oli kyllä ihan epäolennaista... Joka tapauksessa ihanaa saada taas uusi pakkaus, oli vuosimalli mikä tahansa. Malttamattomana täällä odottelen... =)

Mun pitää palauttaa hakemus viimeistään 2 viikon päästä perjantaina, ja pahoin pelkään että vanhan pakkauksen saan vielä... Toi uusi ois niin paljon kauniimpi!

itse olen huomannut että pidän enemmän uudesta makuupussista ja taas vanhassa pakkauksessa oli muuten itseäni miellyttävät värit. Haalarista en osaa sanoa vielä, mutta tuo uusi saattaa olla mieleeni vähän liian vaalea. Hakemus pitäisi laittaa viimeistään 22.4 että saas nähdä kumpi pakkaus sieltä sitten tulee.

Saattaisin olla halukas tekemään vaihtokauppoja kumman pakkauksen tahansa saan. Täytyy katsella sitten kun pääsee kunnolla hypistelemään sitä pakkausta minkä saa ja sitten kysellä halukkaita vaihtajia.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat