Vierailija

Nimittäin Herkuton Huhtikuu!! :D

Painon katson huomisaamuna wc-käynnin jälkeen ja ennen kuin olen syönyt/juonut mitään. Seuraavan kerran vaa' alle viimeinen päivä huhtikuuta. :)

Ihan hauska lähteä tähän " projektiin" . :)

Kommentit (18)

Tipaton Tammikuu

Humpaton Helmikuu

Mauton Maaliskuu

Herkuton Huhtikuu

Tavaton Toukukuu

Keppanaton Kesäkuu

Hernetön Heinäkuu

Edamiton Elokuu

Seksitön Syyskuu

Lapseton Lokakuu

Maidoton Marraskuu

Jäätelötön Joulukuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aivan mahtava homma että tähän innostui muitakin mukaan. :):) Tehtäiskö niin että pistän ketjun pystyyn (nimellä Herkuton Huhtikuu) ja pistellään sinne vaikka omat mittamme näin ensialkuun? <--mielenkiintoista seurata miten pelkästään herkkujen jättäminen vaikuttaa painoon.

Sitten siihen ketjuun voi kirjoitella kuulumisia, onnistumisia/epäonnistumisia, keinoja karkottaa herkkuhalut, ihan mitä vaan. Pidetään ketjua pystyssä koko kuukauden ajan ja katsotaan huhtikuun viimeinen päivä, mitkä on fiilikset ja uudet mitat. :)

Hitsi, mä innostuin ihan tosissaan nyt tästä hommasta. Oman äitinikin sain herkuttomaan mukaan. :)

ap

Mä kun en viinaa juo, niin en oo koskaan päässy viettämään tipatonta tammikuuta, mutta herkut maistuu vähän liiankin kanssa=). Taidanpa alkaa sun seuraks herkuttomalle!

Tosin olen ollut ilman herkkuja jo kaksi viikkoa. Ja sen olen etukäteen päättänyt, että pääsiäis su ja ma saan syödä herkkuja ihan niin paljon kuin haluan. Sitten taas jatkan ilman herkkuja.

Painoa pitäisi saada pois noin 5 kg. Sen jälkeenkään en olisi mikään laiha, mutta lähempänä hoikkaa kuin lihavaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat