Vierailija

Mulla ehkä mädäntynyt paprika ja kurkku hevi-tiskillä työskennellessä.

Tai sitten haavat sairaalassa.

Sivut

Kommentit (46)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kaikki naisten eritteet hautuivat yhdessä ja tekivät huoneilmasta paksua. Ja me avustuspakettien tuojat pääsimme sieltä helvetistä sentään pois!

Sellainen, johon mahtui musta iso jätesäkki. Joka kerta kun sinne siteen heitti, niin äkkiä kansi auki, side sinne hajujen sekamelskaan ja vauhdilla vessasta ulos!

1. Alkoholisoituneen kadunmiehen mätivät säärihaavat

2. Vajaan viikon pöydällä purkissa ollut NEU (siis koirille annettava ruoka)

3. Exän kahvilta haiseva hengitys

4. Norovirus-kakat ja yrjöt

Musta diatermiahajut ei ole pahoja!

järkyttävän suuri ulostemassa (halkaisijaltaan n. 10-15cm), joka on muhinut suolessa viikon. Haju tarttuu käsiin kumihanskojen lävitsekin. Eikä meinaa lähteä pois millään. Yök.

olin aiemmin siivoojana. Ja siis en nähnyt sitä ruumiista, mutta sen hajun kyllä haistoi vielä kauan senkin jälkeen ko. taloa siivotessa. Ihmiset muuttivat kiireesti pois ko. taloyhtiöstä.

Sellainen tavallaan makea se kalman haju. Yöks.

21

Käy meillä asiakkaana (olen kampaaja). Vanhapoika, ei sisävessaa, juoksevaa vettä tms. Liasta mustat niskarypyt, töhkää korvan takana, lantapaakkuja (lehmän, kai?) saappaissa ym. Haju on kuvottava, kapan joutuu viemään pesuun jälkeenpäin, ovia pitämään auki jne. Nenän kautta ei kykene hengittämään->vaikea kommunikoida.

Yhtenä aamuna jäi aamupalakin syömättä sen takia, kun tuli taas tämä ihminen mieleen. Ja tää ei valitettavasti ole provo..

Kyllä palveluammatissa on mukavaa =)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat