Vierailija

Mä en kestä - ostin hyvissä ajoin virpomiskarkkeja keittiökaappiin, kun ne aina menee loppuun kaupoista. Tänään tsekkasin aamulla tilanteen. Jäljellä oli kolme virvon varvon patukkaa (kolmesta pussista). Pääsiäismunta kylläkin, mutta niitä on vaan niille tutuille joiden tiedän tulevan. Niitä se ei kehtaa syödä. No juoksin hulluille päiville ja ostin lakulaatikon ja suklaapatukoita.

Arvatkaa oliko 20minuutin kuluttua lakulaatikko kaapissa - vattuna.

Ihme rotta toi mies. Vaikka siis sanoo niin sillä ei pidä itsehillintä yhtään. No, onneksi on urheilullinen, lihaksiks noi karkit muuttuu ja hyödyttäähän se silleen mua ;), mutta kyllä musta toi silti on sää-lit-tä-vää.

Kommentit (7)

Jos kerran tiesit miehesi karkkisyöpöksi, niin miksi et piilottanut niitä kunnolla? Näin teen itse aina, vaikka mieheni kyllä uskoisi, jos sanon, ettei saa syödä.

" hän ei makeasta välitä ja harvoin syö mitään karkkia tai muita herkkuja" . Vaan hyvinpä näkyy herralle maistuvan itselleni varaamat karkit ja suklaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sanoin että joo, saa ottaa, mutta että mullekin pitää jäädä. Sunnuntaiaamuna kävin sitten laatikolla, ja siellä oli jäljellä tasan kolme papanaa!!!!

Että kyllä mulle jätettiin...

Joskus ostan karkkia " varastoon" ja se varasto on hetken päästä syöty. Siksi ostankin nykyään vaan yhden pussin kerralla ja yritän ostella niin harvoin kuin mitä pystyn.

kyse on nyt kuitenkin 40-vuotta täyttäneestä aikuisesta, vastuullisesta henkilöstä, enkai minä ala selliselta mitään piapripurkkeja piilottelemaan ja suojelemaan sitä itseltään ;). Kun liha on heikko niin se ansaitsee *syvän paheksunnan & ylenkatseen*

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat