Vierailija

Kommentit (31)

Istun tällä palstalla, kun olen ihan sekaisin. Tuskin on mitään oikeaaa tapaa juhlia tätä voittoa heti näin ensihuumassa. Ihanaa, nyt ratkesi kaikki ongelmat.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä ainakin toivotan aivan vilpittömästi onnea teidän perheelle!! Toteuttakaa unelmianne, käy vaikka heti maanantaina ostamassa itsellesi ja lapsillesi uudet kevätvaatteet! Nauttikaa!

Vedä nyt syyyvään henkeä ja hae sitten jotain nestemäistä lasiin niin nostetaan maljat! Hih, Enpä olekaan ennen jutellut miljonäärin kanssa;)

näitä pyörii täällä aina silloin kun jättipotti jaossa.

No joku sen kuitenkin voitti. kateellinen olen myös minstä. olisin iloinnut jo 10 000 eurosta. ja vähemmästäkin...

jos tää onkin totta niin muista että MINÄ RAKASTAN SINUA JA HALUAN OLLA IKUINEN YSTÄVÄSI!!!

:) :) :)

t. köyhä, sairaalloinen yksinhuoltajamamma

Olisi ihanaa maksaa kaikki lainat pois, antaa kunnon rysäys kaikille köyhille sukulaisille.... turvattu olisi lasten koulutus ja ensiasunnot. Sitten lähdettäis koko porukka, suvun kera, jonnekin lämpimään muutamaksi viikoksi. Niin, ja mökkilaitettaisiin pihoineen avaimet käteen periaatteella!

Ja eipä unohdeta INNO:a, Marko saisi tulla pistämään huushollin uusiksi eikä budjetti olisi tiukka!

Onnea, vielä kerran onnea, toteuttakaan unelmanne!

eikä pottikaan ollut kuin vajaa miljoona. Sain lopulta 31 733 euroa. Ihan kiva summa, mutta meni kokonaisuudessaan asuntolainan lyhennykseen.

Mun lotto-onni on sitten mennyt - tuskin sitä kahta kertaa elämässä saa täysosumaa.

Vierailija:

Lainaus:

Ja ap: viesti on tullut ennen sitä.. Ja kyllä ne numerot julkistetaan tasan klo 21!!

Varttia vaille yhdeksän lähetys alkoi.

En usko että kahden minuutin kuluttua arvonnan alkamisesta joku kirjoittaisi jo viestiä tänne.

Meneehän sen kupongin tarkistuksessakin oma aikansa ja en minä ensimmäisenä avautuisi tänne.

Provo tämä on.

mä olen kateelllinen. En tiedä onko ap huijari vai ei. Kateellinen olen. mulle olisi riittänyt muutama kymmenen tuhattakin, että oois saanut toteuttaa haaveensa..

Älä yritä..mun sukulainen soitti äsken aika sekavan puhelun ja kiljui puhelun aikana siihen malliin..Ja ei se tällä palstalla kirjottelis voitostaan..Huono provo!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat