Vierailija

Kommentit (9)

tai sitten vaikutusaika/hapetevalinta ollut riittämätön.

Ensi kerralla sano, että haluat mahdollisimman vaaleita, ei mitään kultaisia raitoja. Mutta ihan kaikille ei välttämättä saa puhtaan vaaleita.

Sydämenmuotoiset kasvot: " ihannemuoto" on ovaali, siihen pyritään. Vaikea tietysti näin näkemättä sanoa, mutta ehkä en ihan tasapitkää sulle kaavailisi.

ap/ 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Miksi en saa IKINÄ puhtaanvaaleita raitoja vaan keltaisia yöks-raitoja??

Viimeksi viikko sitten kävi taas näin :(

Ootko harkinnut väriä? Saattaisi ehkä auttaa hiusten liukkauteen(?).

Jos trendikästä tukkaa mietit, mutta et kuitenkaan halua liian rajua, niin miltä kuulostaisi olkapääpituinen, rikottu malli, jossa päälihiukset ovat lyhyemmät?

Oma kampaajasi osaa varmasti ehdottaa juuri sulle sopivaa mallia. Mieti jo valmiiksi kampaajalle mennessäsi sitä, että minkälaiset ovat hiustenlaittotottumuksesi. Pitääkö olla pese-ja-pidä-tukka (toivottvasti ei!) vai käytätkö esim. kiharrinta. Auttaa nämä tiedot mallin suunnnittelua.

ap

Leikkautin itselleni juuri kerrostetun polkan etutukalla, polkka noin3cm korvan alapuolelle. Itse tykkään, mutta moni sanoo, että näytän paljon pyöreemmältä. Ja pöh, musta nää on kivat. Aion kyllä kasvattaa taas pidemmäksi.

Kampaaja: kiva kun vastasit :-)

Olen menossa kampaajalle, enkä tiedä, mitä tehdä. Edellisestä kampaajakäynnistä on kulunut paljon aikaa, koska olen halunnut kasvattaa otsatukan pois ja hiuksiin lisää pituutta. Nyt minulla siis on ylikasvanut otsatukka (korvien alapuolelle) ja muuten tukka lapaluiden alapuolelle. Minulla on leveät, kulmikkaat kasvot, ja otsatukka EI sovi. Omasta mielestäni näytän parhaalta kun tukka on kiinni ja vedetty otsalta taaksepäin. Kaipaan modernisointia, mutta en keksi yhtään, minkälainen leikkaus minulle sopisi.

Hiuksia on runsaasti ja hiusteni kuntoa ja tuuheutta on aina kehuttu, mutta hiukset ovat liukkaat ja piikkisuorat ja valuvat pitkin päätä, joten niiden laittaminen on vaativaa.

Mitä ihmettä siis teen? Olen suunnitellut leikkauttavani polkkapituisen tukan, muuten en tiedä yhtään...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat