Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kävin tänään ostoksilla kyseisessä myymälässä ja huh huh miten huonoa palvelua siellä oli. Ystäväni ei saanut apua, vaikka pyysi ja kassalla oli elämäänsä kyllästynyt neiti palvelemassa. Teki mieli jättää ostokset siihen ja vaihtaa liikettä. Eipä taideta hirveän hyvin katsoa, millaisia ihmisiä otetaan asiakaspalvelu hommiin.

Sivut

Kommentit (63)

viimesillään raskaana oleva väsyneen näköinen myyjä, ei hymyillyt, ei edes katsonut päin..Kohteli miestäni kuin sakkaa seurasin sivusta ja kuulin kuinka työkaveri sanoi, että kylläpäs sua väsyttää koskas jäätkään äitiyslomalle jne. vastauksesta päätellen ei silloin ihan lähiaikoina (tammi-helmikuu) Ei ole asiakkaan vika jos myyjä ei jaksa, sairaslomalle..

Kohteliasta ja nopeaa ja ovat jopa opastaneet miesten osaston kassalle, jos toinen paikka ruuhkautunut.

Viimeksi tosin kävin sovittamassa housuja ja kun yritin jättää valitsematta jääneitä sille sovituskopin tytölle, niin hän ilmoitti, että minun pitää viedä ne itse takaisin paikoilleen!

Onneksi ei ollut kuin yhdet housut ja niiden rekkikin oli aika lähellä, mutta mietin vain, että jos käsissäni olisi ollut 3-5 housut ja olisin niitä joutunut laittelemaan paikoilleen kahden kärsimättömän lapsen odottaessa vierellä, niin olisin kyllä heittänyt ne vain lähimpään rekkiin sen kummemmin miettimättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meillä käyty perheen kanssa tuolla jumbon h&m;ssä monesti.....ainakin meillä palvelu on pelannut moittettomasti.

Kassoilla tosin jonoa mutta eipä siihen enempää kassoja olisi mahtunutkaan vaan asiakkaita oli tosi paljon liikkellä.

Jos tuntuu että huonoa palvelua niin koittakaapa mennä joku toinen aika kuin lauantaina pahimpaan ruuhka aikaan.

Kerran myyjä jopa kiikutti minulle lisää kokoja sovitus koppiin ettei tarvinnut itse pukea uudestaan ja taas mennä uusiksi sovittamaan.

Meidän perhe ainakin asioi kyseisessä liikkeessä jatkossakin.

t:vantaalainen äiti

Viimeksi kun kävin, niin sovituksessa oli kamalat jonot ja työntekijät vaan kinasivat siitä, kenellä on tauko.

Kassalla myyjät juttelivat leppoisasti, vaikka kummallekin myyjälle oli monen ihmisen jonot. Tekivät työnsä niiiiin hitaasti, että mainasin lyödä kamat tiskiin ja lähteä menemään. Muuten olisin niin tehnytkin, mutta olen raskaana ja mammavaatteita ei ole monessa paikassa myynnissä.

Myyjät eivät edes ottaneet katsekontaktia, lonuivat vaan omissa maailmoissaan.

Mä olen täysin vakuuttunut, että niiden rekrytointi perustuu nimenomaan tuollaiseen ylimielisyyteen ja huonoon käytökseen.

En oikeesti edes muista, milloin olisin saanut kyseisessä liikkeessä hyvää palvelua. Täysin mitäänsanomatonta, perusasiallista joskus, mutta pääsääntöisesti ovat todella duuniinsa kyllästyneitä ja sen oloisia, ettei vois vähempää kiinnostaa, millainen kuva asiakkaalle liikkeestä jää.

Jos vertaa vaikka Zaraan!

Ostin viime kesänä ekaa kertaa Zarasta vaatteita, enkä meinannut löytää sopivia housuja. Myyjä tuli kysymään tarvitsenko apua ja jo alkoi tapahtua! Raahasi housuja sovitukoppiin minulle ja löysikin aivan passelit housut!

Olin aivan äimänä palvelusta, sillä en koskaan ollut kohdannut vastaavaa.

Tämä tapahtui Itiksen Zarassa.

Myöhemmin olen asioinut myös Jumbon Zarassa saaden saman tasoista palvelua.

pienipalkkaisissa osa-aikaisissa pätkätöissä olevia, jotka joutuvat käymään töissä rahoittaakseen opiskelujaan. Tällaisia henkilöitä ei varmaan paljon kiinnosta panostaa yhtään ylimääräistä siihen työhön eivätkä he ole sitoutuneita työpaikkaansa, vaan ajattelevat sen olevan väliaikaista " paskaduunia" kunnes pääsevät siihen oikeaan unelmatyöhönsä.

Ja toisekseen ne nuoret naiset, jotka hakeutuvat vaatekauppaan töihin, poikkeuksetta tulevat sinne edullisten työsuhdevaatteiden perässä. Pääsevät itse hypistelemään niitä ihquja vaatteita päivät pitkät, ja asiakkaat ovat vaan se ylimääräinen riesa mitä täytyy kestää.

Jos kauppaan palkattaisiin kokopäiväisiä, vaikka vähän vanhempiakin myyjiä niiden osa-aikaisten tiuhaan vaihtuvien teinipissisten sijaan niin voisi se palvelukin vähän parantua...

pals:

Lainaus:

mutta Kuopiossa tykkään melkein kaikista myyjistä, ja osa on jopa todella mukavia. Tietty sielläkin perustympeetä naamaa saa katella joidenkin tasolta, mutta palvelu on ollut muuten tosi joustavaa " erikois" tilanteissa ja muutenkin.

Käyn usein Mikkelissä, ja siellä palvelu yleensä on ihan eri planeetalta verrattuna just esim. Jumbon tai muiden pääkaupunkiseudun ostoskeskusten liikkeiden palveluun. Mikkelin H&M:ssäkin olen saanut tosi hyvää palvelua.

Mutta AINA on sovituskoppeihin järkyttävän pitkät jonot ja usein kassoillekin. Minäkin olen jättänyt usein jotain ostamatta, kun en ole jaksanut tai ehtinyt jonottaa. Sama juttu kaikissa H&M:issä. Kannattaisikohan heidän tuplata sovituskoppiensa määrä.

Myymäläpäällikkö tai osastopäällikkö olisi varmasti kiitollinen tällaisesta(kin) palautteesta. Ei olisi tullut kuuloonkaan tuollainen meno omana aikanani, vuosia sitten eräässä toisessa myymälässä.

Terv.

Toinen entinen H&M:n työntekijä

Vierailija:

Lainaus:

Jokaisessa H&M:ssä on myymäläpäällikkö, joka aivan varmasti haluaa kuulla, jos olette saaneet epäasiallista palvelua! T: ex-h&m:läinen

Siellä sama juttu, todella tympeää palvelua. En asu sielläpäin joten hyvin harvakseltaan on käyty, mutta useamman kerran kuitenkin ja aina yhtä hapanta meinikiä.

kun oli niin kohtelias ja ystävällinen myyjä, todellinen asiakaspalvelija. Tarkensin nimilappuun ja huomasin hänen olevan nimestä päätellen virolainen (Tajusin myös hienoisen aksentin puheessa). Tuntui mukavalta yrmeiden suomalaismyyjien rinnalla.

Sovituskopeilla vastaavasti oli tyttönen, joka oli melkoisen hapan. Iivari hymyili, oli ystävällinen jne, toisin kuin ne usea nuoret neitokaiset siellä.

paikoilleen, mutta koska heillä on tähän asti aina se palautusrekki ollut, niin päätin tätä palvelua kerrankin käyttää hyväkseni.

Kuten joku jo sanoikin, niin eiköhän ole myyjän parempi palauttaa ne tavarata paikoilleen, kuin että asiakas lykkää ne turhautuneena ihan väärään paikkaan!

En itsekään muista, mistä joka vaatteeni mukaan nappaan. Henkareissakin kaikki housut näyttävät samalta ja samassa rekissä saattaa roikkua useampaakin eri mallia, joten aina ei sitä oikeata paikkaa edes löydä.

ITSE KÄVIN VIIKKO SITTEN SIELLÄ JA ASUN MUUTEN TÄÄLLÄ POHJOIS SUOMESSA JA SAIN HARVINAISEN TYLYÄ PALVELUA!! KASSALLA OLI NUORI TYTTÖ JOKA NAAMA VÄÄRÄSSÄ PALVELI EIKÄ HYMYN HÄIVÄÄ NIPPA NAPPA TERVEHTI! OLI KYLLÄ ELÄMÄÄNSÄ KYLLÄSTYNEEN OLOINEN TYPY!!!

Vierailija:

Lainaus:

Juuri eilen oli uutisissa, että firmat ovat haastaneet suomalaisia " herjaamisesta" oikeuteen. Tämä siis tarkoittaa käytännössä sitä, että vaikka palaute olisi fiksua ja mahdollinen reklamointikin tehty, niin koskaan ei voi olla liian varma että kys. firman pääjehu olisi suuttumatta... Johan tästä saatiin esimerkki aikoja sitten, kun sen yhden kalliin ravintolan seuruetta kohdeltiin kuin p*skaa. Yksi sitten reklamoi ja koska vastausta ei koskaan saanut, pisti mielipiteensä ylös blogiinsa. Tämän ravintola kyllä bongasi ja syytti miestä " maineensa pilaamisesta" . Herää kysymys, että eikö kys. ravintola itse pilannut oman maineensa jo silloin, kun ei vastannut valitukseen asiallisesti, vaan haastoi miehen oikeuteen..? Pelkkä anteeksipyyntö olisi voinut riittää, mutta ilmeisesti sekin on joitakin liikaa vaadittu.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat