Vierailija

Kommentit (13)

Mitäs luulet, tuleeko meille tänään lähtö? Rv on tasan 40 tänään. Eilen supisteli pitkin päivää tuntuvasti. Illalla rauhoittui, mutta tuli hieman limatulppaa ja nukuin yön ok. Aamuyöstä alkoi taas supistella ja kahdeksalta heräsin, kun selkään otti niin kunnolla. Nyt on sitten koko päivän supistellut kivuliaasti. Ei mitenkään tosi säännöllisesti, välillä on ollut esim. puolentunnin välejäkin. Olen tässä käyttänyt aikaani haravoimalla, imuroimalla ja pesemällä pyykkejä. Nyt kävin saunassa ja odotan mitä taphtuu... Saunassa ainakin supisteli monta kertaa kipeästi. Limatulppaa on irronnut pitkin aamupäivää. Maha on mennyt sekaisin. Viimeeksi supisteli n.10min sitten. Uskaltaisikohan tässä toivoa, että lähtö olisi tänä yönä? Kyseessä on toinen synnytys, mutta eka oli käynnistys yliaikaisuuden vuoksi, joten tästä perinteisemmästä ei ole kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

no lapsi oli vajaa 2,5kg/48cm, selittääkö mun istukan koko tämän kaiken, istukka oli 350g.

Muuta selitystä mulle ei ole osattu lapsen koosta sanoa, esikko oli kuitenkin 4kg ei sokerivauva

KIITOS=)

Vierailija:

Lainaus:

no lapsi oli vajaa 2,5kg/48cm, selittääkö mun istukan koko tämän kaiken, istukka oli 350g.

Muuta selitystä mulle ei ole osattu lapsen koosta sanoa, esikko oli kuitenkin 4kg ei sokerivauva

KIITOS=)

Ilmeisesti olit onnistunut dieetissäsi hyvin, ehkä liiankin tiukasti. Vauvan ja istukan koko ovat suhteessa toisiinsa ja teidän kohdalla ihan normaali suhdeluku.

klö

Olen raskaana rv 27 ja alapääni on alkanut haista oudosti voimakkaalle. Mitään ei ole ollut epänormaalisti testeissä. Peseydyn aamuin illoin.

Mistä tämä voi johtua? Ensimmäistä odottaessa tällaista ei ollut.

Vierailija:

Lainaus:

Kuinka suuria riskejä perätilasynnytyksissä on nykyään vauvalle/äidille?

Sen kun tietäisi. On kai niin paljon äitejä, jotka eivät alatiesynnytykseen suostu tai sitten suunnitellussa altiesynnytyksessä tulee jotain, että herkemmin päädytäänkin sectioon. Seurannassa tehdyssä ja hyvin suunnitellussa synnytyksessä riskit samaa luokkaa kuin uutenkin alatiesynnytyksessä.

klö

Täytyy seurailla tilannetta. Kyseessä on kuitenkin tämän raskauden ehdottomasti kivuliaimmat supistukset. Meiltä on n.40km matkaa sairaalaan. Voin varmaan odotella aika pitkään kotona, ennen kuin sinne lähden?

Jos bakteeriviljelyt ja hiivanäytteet otettu eikä niissä mitään, ei pitäisi olla vaarallista. Gynophilusta voi käyttää hetken tasaamaan happamuutta. Älä myöskään liikaa pese.

klö

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat